can92 Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Hei! Etter vinteren har bilen blitt rett og slett blitt ganske stygg! Er foresten en E36 318is coupe. Har kjøpt nye fangere rundt hele bilen(front,bak,side) også skal jeg bytte begge framskjermer og grillramme! Siden jeg allerede skal lakkere så mye tenker jeg å ta hele bilen! Noen som har noe tips om en billig og bra lakkerer? som kanskje gjør det svart også.. må være i oslo/akershus/follo/moss område helst! takk for all svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Jeg kan skaffe alle de løse dela du nevner lakkert for 6500 om alt er nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2011 Hmm.. Lakkerer du selv? Og blir det bra? Har ikke kjøpt forskjermer og grillramme enda.. Men du vet ikke hva det blir for ca hele bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Jeg kan skaffe alle de løse dela du nevner lakkert for 6500 om alt er nytt. Det tilbudet bør du ta, TS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2011 Vet det. Men også intressert i hellkakkering. Har ikke fått noe svar fra han enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2011 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Mars 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2011 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Mars 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2011 opppppp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 For ett mas. Hva med å bare ringe litt rundt, høre hva slags pris de gir og evt bruk google. Søk deg litt fram og evt se hva folk fra forskjellige forum mener om de forskjellige firmaene. At du sier opp opp hele tiden gir deg ikke nødvendigvis noe svar på det du ønsker. Flere emner på div forum har tatt opp dette før, spess mye i områdene du ønsker å finne en lakkerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Mars 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2011 Hva vet du om jeg har søkt på nettet eller ikke? Og jeg har ringt rundt eller ikke? Har fått syke priser, derfor jeg spør her! Driter i om du syntes det er mas!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Det han mener er at hvis du ikke har fått hjelp til nå så er det ikke mer hjelp å få her på dette forumet ang det spørsmålet du har... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FCBayern Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Ski Billakkering ! De holder til i kråkstadveien i Ski. De er megaflinke! Og gir en god pris. Hellakkering er ikke småtteri så det koster fort rundt 25 000/30 000. Men det kommer litt ann på hvor mye du gjør selv og om du demonterer. Jeg bruker Ski Billakkering på ALT! Mvh Mathias Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2011 Se der fikk et svar jeg! Takk for svar ringer de etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scottybt Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Ski Billakkering ! De holder til i kråkstadveien i Ski. De er megaflinke! Og gir en god pris. Ski Billakkering har nettopp gått konkurs. Få dager siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå