///M85 Skrevet Mars 21, 2011 Skrevet Mars 21, 2011 Har et problem med bilen jeg ikke skjønner noe av. Noen som kan hjelpe meg med dette, legger ved 2klipp der dere kan høre selv, må helst høres med ørepropper. Ene klippen er det når bilen er normal, den høres fin ut, det er fortsatt småfusk men det merker man ikke på videoen, dette er periodisk men varer lenge og går over til sånn som i video 2, den varer noen timer også er den bra igjen, når den høres ut som video 2 er bilen ille å kjøre, fusker mye, drar ikke ordentlig osv. Lmm, begge lambda er nye, bilen skal ha service snart men jeg vet det ikke er noe med det da den har gjort dette før også etter service, har hvert på diagnose hos alf lie, han kom ikke gjennom systemet grunnet dårlig spenning i batteriet, fikk kjøpt nytt batteri og ny diagnose sa lambda var gåene, byttet begge, diagnose igjen men da skulle alt være greit, men det er det ikke. Som sagt er dette periodisk, når jeg starter bilen på kaldstart dør den 1-2ganger, fusker og etterhvert som den blir varmere går den renere, men så skjer det sånn som i videoene. Når bilen låter sånn som i video 1 er den grei å kjøre, men den er fortsatt ikke optimal, merker det bare, når jeg kjøpte den for snart 2år siden var bilen helt rå å kjøre, alt var perfekt men den er ikke som før, har brukt mye penger på bilen, skiftet det som må skiftes, service på tide, brukt bare original deler bortsett fra LMM. Kan det være denne som kødder? Hva med luftfilteret? jeg har k&n innsatsfilter, den har jeg ikke renset i mitt eie. Video 1. http://www.zshare.net/video/88082591b986a313/ Video 2. http://www.zshare.net/video/88082690d07630b0/
Sir Hofstad Skrevet Mars 22, 2011 Skrevet Mars 22, 2011 LMM, og urent filter. Tror jeg uten at jeg har gått igjennom bil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå