|Ole| Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Skrevet Mars 28, 2011 Kan vere mørket som gjer men er ikkje fargen litt mørkere enn den der?
KKME30 Skrevet Mars 28, 2011 Skrevet Mars 28, 2011 var og kjikket på denne bilen for et halt års tids siden.. brugte vann og var vann i oljen..:S og motorlednings nettet var et stort rot mn ellers fin farge er motoren bra nå?
|Ole| Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Skrevet Mars 28, 2011 var og kjikket på denne bilen for et halt års tids siden.. brugte vann og var vann i oljen..:S og motorlednings nettet var et stort rot mn ellers fin farge er motoren bra nå? Det er ikkje vatn i olja no iallefall, eiger før forrige har vist skifta topp pkn og register reim Ellers så leker den på vannpumpa og bunnpluggen leke litt olje Ledningsnettet er så og sei rydda opp i
Bmweee Skrevet Mars 29, 2011 Skrevet Mars 29, 2011 Da trenger du ei ny vannpumpe? Har nemlig ei NY og ubrukt Skf vannpumpe te m20 liggande..
Stian708 Skrevet Mars 29, 2011 Skrevet Mars 29, 2011 Er det denne som gikk i trondheim for et par tre år siden?? syntes det var noe kjent me den.
|Ole| Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Skrevet Mars 29, 2011 Er det denne som gikk i trondheim for et par tre år siden?? syntes det var noe kjent me den. Det veit eg ingenting om du Gå for ei fin blåfarge, slår aldri feil på E30 Eg har vert inn i nabo verkstedet å sneke i lakk prøvene til Aven Auto, har funne sånn ca kva farge eg vil ha
Pitstop Skrevet Mars 29, 2011 Skrevet Mars 29, 2011 Gå for ei fin blåfarge, slår aldri feil på E30 Eg har vert inn i nabo verkstedet å sneke i lakk prøvene til Aven Auto, har funne sånn ca kva farge eg vil ha Gleder meg til å se
|Ole| Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Skrevet Mars 29, 2011 Gå for ei fin blåfarge, slår aldri feil på E30 Eg har vert inn i nabo verkstedet å sneke i lakk prøvene til Aven Auto, har funne sånn ca kva farge eg vil ha Gleder meg til å se Eg er mildt sakt ganske spent sjølv
Jørgen Lie Skrevet Mars 29, 2011 Skrevet Mars 29, 2011 Jaaa????? Hvilken farge blir det da? Satt og titta på "M5-blå" fra E34 i går.. Den er fin.. Eller Mautitsius-blau eller hva den heter
Pitstop Skrevet Mars 29, 2011 Skrevet Mars 29, 2011 Før du bestemmer deg, sjekk ut Lupinblau metallic Ny farge som kommer på 2011 mod sykklene Fant ikke fargekoden i farta
|Ole| Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Skrevet Mars 29, 2011 Eg har egentlig bestemt meg, har funne ca farge. Så får aven bestemme siste detaljer, har eit par ønske i forhold til effekt
|Ole| Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Skrevet Mars 29, 2011 Hva med å lakkere den i subaru blå? Har vert inne på tanken du men det blir nokk ikkje det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå