Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan vere mørket som gjer men er ikkje fargen litt mørkere enn den der? :P

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

var og kjikket på denne bilen for et halt års tids siden.. brugte vann og var vann i oljen..:S og motorlednings nettet var et stort rot :P mn ellers fin farge :) er motoren bra nå?:)

Skrevet
var og kjikket på denne bilen for et halt års tids siden.. brugte vann og var vann i oljen..:S og motorlednings nettet var et stort rot :P mn ellers fin farge :) er motoren bra nå?:)

Det er ikkje vatn i olja no iallefall, eiger før forrige har vist skifta topp pkn og register reim :)

Ellers så leker den på vannpumpa og bunnpluggen leke litt olje :)

Ledningsnettet er så og sei rydda opp i :)

Skrevet
Er det denne som gikk i trondheim for et par tre år siden?? syntes det var noe kjent me den.

Det veit eg ingenting om du :P

Gå for ei fin blåfarge, slår aldri feil på E30 :D

Eg har vert inn i nabo verkstedet å sneke i lakk prøvene til Aven Auto, har funne sånn ca kva farge eg vil ha :)

Skrevet

Eg har vert inn i nabo verkstedet å sneke i lakk prøvene til Aven Auto, har funne sånn ca kva farge eg vil ha :)

Gleder meg til å se :D

Skrevet

Gleder meg til å se :D

Eg er mildt sakt ganske spent sjølv ;)

Skrevet

Jaaa????? Hvilken farge blir det da? 8) Satt og titta på "M5-blå" fra E34 i går.. Den er fin.. Eller Mautitsius-blau eller hva den heter ;)

Skrevet

Eg har egentlig bestemt meg, har funne ca farge. Så får aven bestemme siste detaljer, har eit par ønske i forhold til effekt ;)

Skrevet
Hva med å lakkere den i subaru blå?

ft3widlz5s6rglst1mhq.jpg

Har vert inne på tanken du men det blir nokk ikkje det :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...