lbarstad Skrevet Mars 30, 2011 Skrevet Mars 30, 2011 Googlet litt og fant ut hvilken farge den e30 hadde, og fant denne linken, den er faktisk Avus Blue (e34 M5), sikkert bare lyset som gjør den så kvass i fargen. http://www.e30tech.com/forum/showthread.php?t=41878 Fin farge på den prøven forresten Bmw farge?
|Ole| Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Skrevet Mars 30, 2011 Googlet litt og fant ut hvilken farge den e30 hadde, og fant denne linken, den er faktisk Avus Blue (e34 M5), sikkert bare lyset som gjør den så kvass i fargen.http://www.e30tech.com/forum/showthread.php?t=41878 Fin farge på den prøven forresten Bmw farge? Ahaaa, nei da blei den uaktuell Eg er faktisk usikker på kva merke den stamme ifra, eg leita berre igjennom alle prøvene til Aven Auto
|Ole| Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Skrevet Mars 30, 2011 Sånn ser bilen ut no, bortsett fra att sliping av bulker er påbegynt, kjem fleire bilder i løpet av veka. Fekk faktisk av listene over dørene uten å bøye dei, DET er første gang
e30powah Skrevet Mars 31, 2011 Skrevet Mars 31, 2011 var og kjikket på denne bilen for et halt års tids siden.. brugte vann og var vann i oljen..:S og motorlednings nettet var et stort rot mn ellers fin farge er motoren bra nå? tviler på du såg på bilen for eit halvt år siden, da denne har stått der den står nå i snart 1 år
|Ole| Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Skrevet Mars 31, 2011 var og kjikket på denne bilen for et halt års tids siden.. brugte vann og var vann i oljen..:S og motorlednings nettet var et stort rot mn ellers fin farge er motoren bra nå? tviler på du såg på bilen for eit halvt år siden, da denne har stått der den står nå i snart 1 år Hah, det tenkte ikkje eg på eingang
Gravstein Skrevet Mars 31, 2011 Skrevet Mars 31, 2011 Vi fikk nå pussa ned noen bulker og rust roser rundt om i går, karosseriet virker ganske så bra for å vere e30 Når Aven får sprøyt på noe lakk så blir det knall
|Ole| Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Skrevet Mars 31, 2011 Vi fikk nå pussa ned noen bulker og rust roser rundt om i går, karosseriet virker ganske så bra for å vere e30 Når Aven får sprøyt på noe lakk så blir det knall Bortsett fra mangen lag med sparkel her og der
|Ole| Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Skrevet Mars 31, 2011 Avus Blue er jo knallfin, Ole. Du trudde du var smart eller kom du med eit forslag?
|Ole| Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Skrevet Mars 31, 2011 Hehe, kom nok med ett forslag. Hehe, eg har bestemt meg eg serru
KKME30 Skrevet Mars 31, 2011 Skrevet Mars 31, 2011 var og kjikket på denne bilen for et halt års tids siden.. brugte vann og var vann i oljen..:S og motorlednings nettet var et stort rot mn ellers fin farge er motoren bra nå? tviler på du såg på bilen for eit halvt år siden, da denne har stått der den står nå i snart 1 år Hah, det tenkte ikkje eg på eingang mener nå på det var denne bilen.. da var den i grimstad..?
|Ole| Skrevet April 1, 2011 Forfatter Skrevet April 1, 2011 tviler på du såg på bilen for eit halvt år siden, da denne har stått der den står nå i snart 1 år Hah, det tenkte ikkje eg på eingang mener nå på det var denne bilen.. da var den i grimstad..? ikkje for eit halvt år sida
e30powah Skrevet April 1, 2011 Skrevet April 1, 2011 Hah, det tenkte ikkje eg på eingang mener nå på det var denne bilen.. da var den i grimstad..? eg eigde bilen fra juni 2010 til nå da ole kjøpte den så er noke lenger en 6 måneder siden du var og såg på den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå