Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

prøvd og selge de for 1500 i lenge tid uten hell, men vil ha 1000+ frakt for de.

er strøkne speil, fra tysk bil elektronikk og varme funker som det skal, har satt kamera på lading nå, så skal jeg prøve og huske og ta bilde i mårra :)

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 months later...
  • 3 weeks later...
Skrevet
Kjekt å se gamlebilen min igjen. Har hatt mange kjekke turer med den.

På min gamle og kjempeutdaterte hjemmeside hadde jeg litt info om den: http://home.online.no/~sesandne/bilenmin.cfm

Håper du tar godt vare på den, Astri :)

Hei Gaute. Ja den leve enda, dog litt mer medtatt enn da du hadde den tenke eg. Meeen så har jo eg som vanligt masse drømmar og planar då, og det ska gå ut over denna. (på ein go måte)

Kjempegreier med den sida di Gaute, då blei eg plutselig litt mer klokare på ka som e gjort med bilen, for det har vært lite forandringar me an ette du hadde den. Planen e å beholde M stilen, få fjerna rust, skifte to utslitte bakdempere, bytte ut det interiøret som står i nå med et svart skinninteriør eg har liggende, fjerne sjakkbrettet og få den lakka i den originale madeiraviolet fargen som barra e nydelig og får frem formene på bilen igjen. Motor og driftsmessig så e bilen fantastisk, så det e for det meste eksteriør og interiør som trenger ein shining. Vurderer å få bytta ut hella lyktene med noen med svart bakgrunn og angel eyes, og kjøre mørk look hele veien.

Skrevet

Fekk skaffa meg noen 18" felgar eg syns bilen kledde godt, så då fekk eg åndå øve meg i dag og begynte å vaska og gnikka litt på an som vanligt. Då fekk eg og ein unnskyldning te å testa meg som fotograf me kamera og stativ i skumring hehe. Harleyen som e me på bildet e gubben sin, han har nett satt den sammen og hatt sin første prøvetur på ei stund. Motivlakkeringa e brand new. :) Begge kjøretøyene e rullende prosjekter, så påpeking av feil og mangler me allerede e klar over trenger ikkje komenteres, men ris og ros e jo selvsagt lov :)

Før vask

IMG_4012.jpg

Etter vask.

IMG_4032.jpg

Må sei at den høyden der e noe eg absolutt kunne tenka meg i alle hjulbuar. ;)

IMG_4033.jpg

IMG_4036.jpg

Dessa fremheve den herlige 6'ar lyden akkuratt som det fortjene!

IMG_4039.jpg

IMG_4047.jpg

Syns an kledde dei felgane bra.

IMG_4048.jpg

IMG_4049.jpg

Vente på ei carbon lippe som ska på, men burde få fixa fangeren og snart.

IMG_4054.jpg

IMG_4092.jpg

Og der va Harleyen med o :)

IMG_4071.jpg

IMG_4073.jpg

Harleyen ska få breiere rumpe.

IMG_4084.jpg

Nydlige motivlakkering av naboen til hytta vår. :)

IMG_4081.jpg

Skrevet
Ser bra ut dette Astri :D Tror du kanskje skal få ta bilder av E28´en min når den er ferdig :wink:

Har tråd om den som du kan ta en kikk på: viewtopic.php?f=11&t=193115

-Per Øivind.

Takk Per Øyvind. Klart eg kan ta bilder av den. Alltid kjekt å prøve :) Har sett du har mumla på fb om e28. Lagt e21 på vent?

Skrevet

Da har eg endelig fått skifta ut interiøret i Bimmå :) Va som å sette seg inn i en ny bil etter at skinninteriøret kom på plass. Tok noen bilder av det gamle som forresten er for salg. Trur kje bilen har vært så rein og fin inni som den er nå, på mange år. Gikk grundig over med støvsuger og diverse vaskemidler da alle stolene og baksetet var ute. De nye skinnsetene fikk seg en liten shining med Meguiars produkt for rensking og mykning av skinn. :)

Det gamla baksetet. Den brune flekken var bare noe mold ette en plante littlå hadde me seg fra barnehagen, og er nå støvsugd bort. :)

IMG_4097.jpg

IMG_4102.jpg

Førerstol. Har og en passasjerstol i dette stoffet liggende.

IMG_4099.jpg

Passasjerstol.

IMG_4100.jpg

Å sånn blei resultatet. :)

IMG_4103.jpg

IMG_4110.jpg

IMG_4109.jpg

IMG_4107.jpg

IMG_4103.jpg

Kjempefornøyd :)

Skrevet

Hahahah, kun vanen som e automatgir her i gården, så harjo et problem da om eg må selge ein fot og ein arm, for då har eg jo ikkje bruk for bimmerten....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...