E84 X1 Skrevet Mars 22, 2011 Skrevet Mars 22, 2011 Har en 2004 modell 318iT m-sport II som trenger ny bakre eksospotte. Den har ett rør inn i bakre eksospotte og ett rør ut. Jeg ser at http://www.koed.no selger en uoriginal bakre eksospotte primært beregnet for bl.a. E46 320 M52 (se vedlagt bilde). Denne har også ett rør inn, men to rør ut. Pris på 1800kr ekskl. frakt og sveisejobb er jo billig sammenlignet med ny original potte til 318i. Spørsmålet mitt er om denne potten vil kunne passe på min 318 forutsatt litt sveising av f.eks Svendsen Eksos. Er målene på selve potten noenlunde like og er festene like? Noen som har prøvd tilsvarende på andre modeller? Svar imøteses med stor takk!
Richie85 Skrevet Mars 22, 2011 Skrevet Mars 22, 2011 Ikke noe problem å få dette til å passse Kjør på!
E84 X1 Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Skrevet Mars 22, 2011 Er du 100% sikker? Tenker på plassen og formen på potten. Diffusoren er vel bare å skjære til litt tenker jeg. Er ikke så veldig tilhenger av store 2x76 mm utblås selv om det også ser bra ut på enkelte modeller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå