aaarseth Skrevet Mars 22, 2011 Skrevet Mars 22, 2011 sort skinn seter til E46 cab? i bra stand selget. Elektrisk med lagring. Har ikkje dørtrekk Pris. 9000,- evt. bud
aaarseth Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Skrevet Mars 22, 2011 bilde?Er vel ikkje same sete på cab og coupe....? er ikkje sikker om de passer.. ?
ovex Skrevet Mars 22, 2011 Skrevet Mars 22, 2011 det er nok cabseter. Trur ikkje coupe har intigrert sikkerhetsbelte. Men eg skulle uansett ha det i reserve til cab.... men var for "dårlig" stand. Er på jakt etter strøkne.
aaarseth Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Skrevet Mars 22, 2011 det er nok cabseter. Trur ikkje coupe har intigrert sikkerhetsbelte.Men eg skulle uansett ha det i reserve til cab.... men var for "dårlig" stand. Er på jakt etter strøkne. Ok, da veit eg det:) skal ta litt betre bilder imorga.. Bakseta er vartfall veldi bra
adyton Skrevet April 6, 2011 Skrevet April 6, 2011 Hei. Er interessert, og har noen spørsmål: Hvor slitte er setene, har de noen hull/store skader/sømmer som har gått opp/flekker?? Hvordan er stoppingen?? Varme i framsetene?? Har du nakkestøtter til baksetet?? Hvor langt gidder du evt. å kjøre meg i møte ved et. kjøp??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå