Tm racing Posted March 22, 2011 Posted March 22, 2011 Hvis noen trenger en pen hattehylle kan den hentes i Larvik for 100,- Høytaler deksel følger med Kommer fra m3 coupe e36 Mørk farge. Antrazit
eric Posted March 22, 2011 Posted March 22, 2011 Ikke falmet- så tar jeg den. kan du sende- østfold? Evt ett bilde hadde vært kjekt.
Tm racing Posted March 22, 2011 Author Posted March 22, 2011 Glemte å si, må hentes. Orker ikke å stresse med salg Isteden for å kaste den, selger jeg den til gi bortpris Kom å hent, kan prutes på Er helt strøken
eric Posted March 22, 2011 Posted March 22, 2011 Skal ikke til Vestfold i nær fremtid. Kjenner ikke noen du da som kunne tatt den med "nordover" og møtt meg ett sted? Trenger den sårt da min er utrolig falmet av solen:-(
Tm racing Posted April 2, 2011 Author Posted April 2, 2011 Forsett til salgs, må hentes Meningen er å ikke tjene penger på dette salget, men gi den til noen som trenger en fin hattehylle for en symbolsk sum
Tm racing Posted April 7, 2011 Author Posted April 7, 2011 Ingen som vil ha. Da kaster jeg den iløpet av helgen, skal rydde i garasjen. Sender ikke!
Recommended Posts