Gå til innhold

Trenger litt råd og tips her

Share

Anbefalte innlegg

Hei, Jeg skal få ut den gamle motoren min på E30 min :) Og jeg skal ha en litt sint M50 motor nedi der ;) Men så kommer jeg til det punkte at jeg skal ha gamle motoren ut med evt girkasse. også skal jeg ha den nye inn.... Og jeg skal gjøre det på billigste måte ! Hvordan kan jeg få motoren ut når bilen står på bakken ? Jeg tenkte og droppe løftekran "Elefant" eller bukk... Jeg må gjøre noe/Lage noe som ikke koster penger ;) Eller noe som ihvertfall er veldig billig :) Takk for svar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elefant, 1999 kroner. Billigere enn det får du det ikke om det skal være praktisk, med mindre du har tilgang på garasje med talje i taket.

Tenk på det som en langsiktig invistering, dette er noe du kommer til å få bruk for senere og/eller kan selge videre uten for stort tap.

Har sett på den ;) Men den ruller ikke så bra på grus hehe ;)

Noen andre som har noen idèer ? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg ut noen plater du kan rulle den på, så setter du motoren ned på palle, så kjører du den videre derfra med jekketralle/traktor.

Ja du sier noe der ;) Men nå har jeg ikke lyst til og bruke ca 2000spenn på det motorbytte hehe ;) Men jeg må vell bare :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du ikke mye lyst til å bytte motor. Få lånt deg en elefant, så sparer du de skarve kronene.

Haha! Ja jeg får nok låne meg en ;) Det heter og spare penger ;) hehe, Er ikke alle som har så god råd til og kjøpe alt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...