OLEZZ Posted March 22, 2011 Posted March 22, 2011 Jeg bytta dører på coupen for en tid tilbake, og sliter dermed med vindusheisen. Jeg får ikke vinduene til å virke. De virker hverken på bryter eller via dørhåndtaket. Jeg vet at motoren virker da jeg har tvangskjørt den. Noen som har borti noe lignende? I verstefall må jeg bare koble opp nytt, men tenkte å forhøre meg litt først. Bilen er en 1993 320, og dørene stammer fra en M3 (modell usikkert).
Jimxd Posted March 23, 2011 Posted March 23, 2011 Bare bytt over alt du hadde inni. Garantert kontakten som går fra bilen til døra som har noen andre poler og ikke samme plasser hvor ledningene skal få kontakt. Gjør det så skal det nok funke. Må nok bytte motor au da fordi de har vell ulike kontakter?
OLEZZ Posted March 23, 2011 Author Posted March 23, 2011 De dørene er kasta for lengst, så da må jeg evt koble opp nytt ved hjelp av et koblingsskjema.
Jimxd Posted March 23, 2011 Posted March 23, 2011 Jeg sier ikke du MÅ. Men mest sannsynlig. Men hører du klikk i releet eller ingenting respons i det hele tatt? Det eneste du bytta var dørene sant? Funker takluka?=
OLEZZ Posted March 23, 2011 Author Posted March 23, 2011 Lenge siden jeg har brukt bilen, så jeg husker ikke helt. Skal sjekke det. Takluka fungerer.
Recommended Posts