Jump to content

Knukket festeøre på girkasse! Noe å reparere? Se bilde

Recommended Posts

Posted

Hvis kassen er til m20 er jo ikke kassen verdt mange kronene, er den til m30 er den verdt mye mer. En som sveiser alu til vanlig fikser nok dette mot noen kronasjer.

Posted

Så jo sjukt ut det der! Men vanskelig å lage det som er knukket av da! =P

men hva med å bytte baklokket på girkassa?? Har en kasse til overs, men den er fra dynga og i uviss stand, så tenkte jeg skulle bruke den girkassa jeg veit er i orden! Derfor jeg ikke bare bruker den andre...

Posted

Nå gjør du deg vanskelig?

HTS2000 kjøpes hos Gasolin.no. Bare å lage en firkant ut og frese spor i den etterpå vel? Eller bare få noen til å knekke av en festegaffel til deg som du sveiser på. Eller lag en selv av alu som du sveiser på :)

Posted
Nå gjør du deg vanskelig?

HTS2000 kjøpes hos Gasolin.no. Bare å lage en firkant ut og frese spor i den etterpå vel? Eller bare få noen til å knekke av en festegaffel til deg som du sveiser på. Eller lag en selv av alu som du sveiser på :)

På en måte OT, men har du prøvd HTS2000? Er det så genialt som det gir inntrykk av?

Det virker liksom litt for godt til å være sant, og jeg har ikke hørt om noen som har prøvd det.

Det virker jo til å kunne være løsningen på omtrent alle problemer i verden :P

Posted

Jeg har selv ikke prøvd det, men en kompiss kjøpte pinner fra Ebay (koster lite i forhold til på Gasoilin og du får mer pinner). Han testa dette på et girkasse feste på Cosworthen sin, og det var veldig enkelt sa han. Men jeg tror det er veldig viktig at det du skal jobbe med er reint, akuratt som når du skal sveise.