nicklas 121 Skrevet Mars 23, 2011 Skrevet Mars 23, 2011 da har jeg endelig kjøpt første bilen en svart e39 med lyst skinn, gått 164000. Planer for bilen er: m5 bakfanger Tone ruter og sikkert MYE mer Det som er gjort: Justerbart senkesett m5 speil Hella front lykter Hella baklykter Hvite sideblink M5 leppe på luka M5 frontfanger Matt svart grill m5 frontfanger Eisenmann eksos 2x83 bytta interiør belysning med Led pærer Dynavin og anlegg
Joffen92 Skrevet Mars 26, 2011 Skrevet Mars 26, 2011 Gratulerer med en fin bil! liker også planene du har for den men ang faceliftlykter foran så går du garantert for hella sine for depo sine angeleyes er ikke spesielt fine ut når man ser at det er flere dioder som lyser. Sleng ut flere bilder etterhvert som oppdateringer kommer
ervik Skrevet Mars 26, 2011 Skrevet Mars 26, 2011 gleder meg til å se utviklingen av denne du har virkelig sjønt hva som må til på en e39 + fin bil med lav km
Rellik Skrevet Mars 26, 2011 Skrevet Mars 26, 2011 Ja har depo lykter selv, og det irriterer meg med de "stygge" angeleysa :/ Men det var påmontert da jeg kjøpte den, så stresser ikke me å skifte dem Fint eksemplar av en e39 du har skaffet deg ihvertfall Edit: Skriveleif
LasseEllingsen Skrevet April 2, 2011 Skrevet April 2, 2011 SENK SENK SENK!!! hehe.. flott bil, med bra planer! Gå for Hella sine lykter. Depolyktene ser jo helt ape ut..
nicklas 121 Skrevet April 2, 2011 Forfatter Skrevet April 2, 2011 ja, den skal jo selvfølgelig senkes men er ikke høyeste prioritet med det første skal gå for hella sine lykter ja noen som har noen forslag om senk ?
Joffen92 Skrevet April 2, 2011 Skrevet April 2, 2011 Se på lasse sin bil kjør på med supersport justerbart. http://www.partsandretards.no/justerbare-senkesett/bmw/5-serie-e39/supersport husk at vi har 10% rabatt her fra bimmers
nicklas 121 Skrevet April 3, 2011 Forfatter Skrevet April 3, 2011 har tenkt på supersport ja er dette vanskelig å bytte til for en som aldri har gjort det ?
nicklas 121 Skrevet April 3, 2011 Forfatter Skrevet April 3, 2011 har litt rust på fører dør og under høyre bakdør er jo ikke synlig da det er "under" døra.. noen som vet hva det vil koste å få dette pusset og opplakka ?
LasseEllingsen Skrevet April 3, 2011 Skrevet April 3, 2011 har tenkt på supersport ja er dette vanskelig å bytte til for en som aldri har gjort det ? Supersport sitt justerbare senkesett funker bra! Jeg fikk hjelp da jeg satt det på, og vil virkelig anbefale deg det samme. Visst du aldri har gjort noe lignende kommer du til å bruke mye tid på å klø deg i hodet og spørre om hjelp her på bimmers om du kan det tar det bare noen timer, men det er alltid litt knoting
Rellik Skrevet April 3, 2011 Skrevet April 3, 2011 Sorry offtopic.. Men har en kamerat som vurderer supersport justerbart.. Men han har audi.. Bra greier dette altså? Å en ting til: Hvordan får jeg rabatt?
nicklas 121 Skrevet April 7, 2011 Forfatter Skrevet April 7, 2011 Da var det bestilt: Hella frontlykter og Hella baklykter hvite side blink og leppe bak
nicklas 121 Skrevet April 17, 2011 Forfatter Skrevet April 17, 2011 Da er nye hella front og bak lykter montert M5 frontfanger og svart grill er kjøpt inn lakkeres etter påske tenker jeg
nicklas 121 Skrevet April 21, 2011 Forfatter Skrevet April 21, 2011 Hvor mange prosent er det lov å sote front rutene ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå