titansølv Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 I forbindelse med at dørpanelene ble tatt av, og bilen var uten strøm over tid, fikk jeg feil på displayet. Først kom feilmelding på putene bak, men så "flyttet" feilen seg til fremsetene. Var igår inne hos et lokalt verksted med diagnoseutstyr. Var i oppfattelsen at en slik ting var en smal sak å ordne, men han som prøvde seg klarte ikke da å deaktivere feilmeldingen. Er over ti mil til nærmeste BMWspesialist. Må jeg kjøre helt til Skien for å få fikset dette eller kan et vanlig verksted hjelpe meg? Airbaglampa på instrumentpanelet varierer mellom rød og gul lampe. Kan feilen være mer intrikat og være relatert til at sensorer eller airbagene har blitt dislokert under demonteringen, og at å slette feilkoden ikke er nok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
treern Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 veldig vanlig med feil på sete sensor på disse bilene, et vanlig verksted kan nok hjelpe deg hvis dem har en bosch eller launch tester, det er vel de testerne som jeg vet at man komme inn på disse bilene på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titansølv Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2011 Får høre litt rundt i nærmiljøet. Håper bare så inderlig at jeg slipper å se airbaglyset i all tid fremover. Hoff. Tenker på sensorer i setet som har forskyvet seg eller annet irriterende småplukk som kan forårsake dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå