miklysa Skrevet Mars 23, 2011 Skrevet Mars 23, 2011 19" GS Prostar felger selges BILLIG! Felgene er 8,5x19" for ET35 og 9,5x 19" ET 38 Bak, stått på en 06 E90. Klarlakken har begynt å flakke av på felgene så jeg har fått nye av annen type på reklamasjon og trenger ikke disse. Hvis du trenger spinnefelger, vinterfelger eller et lite oppussingsprosjekt er dette perfekt for DEG! Jeg ber ikke om mye heller, ca 12-1500kr så jeg får dekt kostnaden av å flytte dekkene mine fra disse felgene over til de nye. Hvis jeg må sende de i posten vil jeg helst at kjøper dekker det, så når det er sagt er det foretrukket om folk i Møre & Romsdal vil komme å hente Bilder av felgene på bilen min finner du i linken til tråden min ved signaturen min. Kan sende bilder av ca. hvor det har begynt å flakke om det er ønskes, men dataen jeg bruker nå sliter ræva av seg med å laste opp ett eneste bilde.. :S Aldri kantkjørte btw, veldig nye.
Hankook Skrevet Mars 23, 2011 Skrevet Mars 23, 2011 Starter da med og by deg 1500 + frakt til Stavanger
miklysa Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Skrevet Mars 23, 2011 Takk for alle bud og interesse, men felgene gikk i kveld allerede til en kompis som kom innom!
EspenS Skrevet April 8, 2011 Skrevet April 8, 2011 Ser at GS prøver og kvitte seg med alle disse felgene nå for 890 kr stk. PGA AT DET ER EN FEIL PÅ NOEN AV DISSE FELGENE SÅ SELGES DISSE PÅ LAGERSALG UTEN GARANTI !!!!! NOEN AV FELGEN VIL KUNNE FLASSE PGA AT DE HAR STÅTT MER EN 24 TIMER PÅ FABRIKKEN FØR KLARLAKK BLE PÅFØRT . DET ER IKKE SIKKERT DET BLIR NOE SOM HELST PROBLEM MED DE MEN, VI HAR REGISTRET NOEN TILFELLER AV DETTE . NB!! IKKE GARANTI PÅ DISSE
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå