Bergenser Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Da det er lite med tid må jeg se meg nødt å selge lekebilen min! det er en 84 mod e30 med 3.5 motor fra e34 nyoverhalt topp med nye vippearmer og schrik 286 grader kam. Diffen er en orginal med 25% sperr som er skimset til å sperre mer enn orginalt. Skrudd helbur og OMP stoler og helt nytt OMP ratt i semsket skinn. Hovedstrømsbryter og startknapp. Alt av foringer i understell er i type polyuretan, tårnstiver stag i motorrom og bagasjerom. Stab stag Irland Engenering 25mm forran og 22mm bak. Bilen går utrolig godt og er døds fet og kjøre!! Bilen er eu ok frem til sommer 2012. Følger med vinterdekk og ispigg på 16"felg Prisen er 40.000 Kan muligens ta dyrere BMW Diesel stv i inbytte 48954557 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakvaag Racing Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Den bilen bare stiger og stiger i pris etter at jeg bygde den Men morsomt og høre at alle som har eigd den etterpå er fornøyd med den Lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 Bilder av motorrom? er det plass til turbo her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakvaag Racing Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 da jeg hadde bilen var det ivertfall plass til turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå