shortx Posted March 23, 2011 Posted March 23, 2011 Har 2 stk felger med dekk i ok stand av typen michelin pilot sport. har også en felg uten dekk som kan selges løst eller med følge i en "pakke pris" kunne tenkt meg 1000/bud for de 2 felgene med dekk og 500kr for felgen uten dekk. alle felgene har kun små skader av typen små sår/lakk flass helt ute ved kanten og er selfølgelig rette
shortx Posted March 24, 2011 Author Posted March 24, 2011 Har 2 stk felger med dekk i ok stand av typen dunlophar også en felg uten dekk som kan selges løst eller med følge i en "pakke pris" kunne tenkt meg 1300/bud for de 2 felgene med dekk og 500kr for felgen uten dekk. alle felgene har kun små skader av typen små sår/lakk flass og er selfølgelig rette Er åpen for bud
shortx Posted March 26, 2011 Author Posted March 26, 2011 Har 2 stk felger med dekk i ok stand av typen dunlophar også en felg uten dekk som kan selges løst eller med følge i en "pakke pris" kunne tenkt meg 1300/bud for de 2 felgene med dekk og 500kr for felgen uten dekk. alle felgene har kun små skader av typen små sår/lakk flass og er selfølgelig rette Er åpen for bud Bump
shortx Posted March 29, 2011 Author Posted March 29, 2011 Har 2 stk felger med dekk i ok stand av typen dunlophar også en felg uten dekk som kan selges løst eller med følge i en "pakke pris" kunne tenkt meg 1300/bud for de 2 felgene med dekk og 500kr for felgen uten dekk. alle felgene har kun små skader av typen små sår/lakk flass og er selfølgelig rette Er åpen for bud Bump Pris BUMP
shortx Posted April 2, 2011 Author Posted April 2, 2011 Bump. ingen som vill legge inn et skambud engang
shortx Posted April 5, 2011 Author Posted April 5, 2011 Bump.ingen som vill legge inn et skambud engang
shortx Posted April 21, 2011 Author Posted April 21, 2011 Påske bump (oppdatert hvordan dekk som er montert.)
shortx Posted April 25, 2011 Author Posted April 25, 2011 Ingen som trenger leke dekk på felg balansert og greier..legg inn bud.
Recommended Posts