Talker Skrevet Mars 24, 2011 Skrevet Mars 24, 2011 520i E34 som har varierende effekt av varmeapparatet. Det vil si at om jeg f.eks setter tempen på 22grader, så vil den kanskje ikke blåse varm luft, men nokså kjølig, men heller ikke iskaldt. Setter jeg den på full guffe, så kommer det varme, men kjører jeg med dette en stund, så kommer det kanskje enda mer varme på dette stillet, og resten av skalaen på bryteren gir varme/kulde som forventet. Så det virker på en måte som at selve effekten av varmeapparatet varierer. Altså ikke helt bort, men bare en del mindre. Litt klurete forklart, men er sånn ca. jeg opplever det. Har tidligere skiftet denne vannventilen som står framme ved motor, fordi passasjersiden kun ga varme hele tiden. Men den jeg har nå er ikke akkurat ny den heller. Spørsmålet blir vel: Kan det være vannventilen, kontrollpanelet eller luft i systemet? Og ellers så lukter det litt kjølevæske når jeg har på varme, men ikke når det er lunken luft eller kald luft. Betyr sikkert at jeg har en lekkasje i registeret?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå