Infinity Skrevet Mars 24, 2011 Skrevet Mars 24, 2011 Helt ny, kun lakkert og så mattet ned igjen m3 kopi fanger i plast med løse lister og faststøpt leppe. Kan evt lakkes i ønsket faRGE mot tillegg. Får jeg ikke 2000 blir den lakkert sams bilen min som reserve fanger. Org. M3 fanger sprekt i bunn på midten, bør plastsveises osv. Depo grøftelys i denne, en med sprekk i glass, en hel. 500. Helt ny ulakkert rieger infinity leppe til e36 original/m3 fanger. 800kr. En bakfanger, lakkert hvit og helt strøken. 1500kr M3 kopi skjørt i plast fra koed, helt nye ulakkert. 1000kr Helt strøkne Rh schnitzer kopi 17*8 felger med grei 225 og 255 gukki på. 4000 bud. Har også et par m3 speil, ikke elektriske, må lakkes. 250kr.
Infinity Skrevet April 7, 2011 Forfatter Skrevet April 7, 2011 Den originale m3 fangern er solgt, bakfanger også.. Uoriginal m3 fanger i plast er nå nylakket i daytona violett, som reservefanger til m3'n min, men kan selges hvis noen vil ha.
Maria931 Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Hva skal du ha for den uorginale m3 fangeren? Og skjørta? passer de på sendan?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå