Laffen_90 Skrevet Mars 24, 2011 Skrevet Mars 24, 2011 Hallo folket. litt newbie spørsmål D har seg sånn at jeg har sett på en E39 sendan, å personen som selger den va ikke den beste til å forklare mtp at han ikke er norsk. (er ikke rasistisk eller noe), MEN d har seg sånn at han sier at bilen rister/lugger i høyre fart på motorveien. Og han mente at d kunne være noe me tennpluggene eller pluggledningen. Kan dette stemme, eller kan d være f.eks ubalanse i dekk eller noe mer alvårli. For jeg bor i norland og bilen er i bergen, ganske billi å mange intereserte. Men, er d lurt å i det hele tatt tenke på å kjøpe bilen eller ?
Virtual Skrevet Mars 24, 2011 Skrevet Mars 24, 2011 Hallo folket. litt newbie spørsmål D har seg sånn at jeg har sett på en E39 sendan, å personen som selger den va ikke den beste til å forklare mtp at han ikke er norsk. (er ikke rasistisk eller noe), MEN d har seg sånn at han sier at bilen rister/lugger i høyre fart på motorveien. Og han mente at d kunne være noe me tennpluggene eller pluggledningen. Kan dette stemme, eller kan d være f.eks ubalanse i dekk eller noe mer alvårli. For jeg bor i norland og bilen er i bergen, ganske billi å mange intereserte. Men, er d lurt å i det hele tatt tenke på å kjøpe bilen eller ? Trenger du hjelp kan jeg prøve den for deg, jeg bor i Bergen:-))
Laffen_90 Skrevet Mars 24, 2011 Forfatter Skrevet Mars 24, 2011 Men om noen som kan ha ideer om wha det kan være please let me know! Alt av forslag kan være fint å ha i bakhode. Som d va forklart så "hakke/lugge" bilen i følge eiern, som hadde vanskeligheter med å forklare det.
Laffen_90 Skrevet Mars 24, 2011 Forfatter Skrevet Mars 24, 2011 Bensin eller diesel? Automat eller manuell? 520iM52. Bensin og auto
Bimmerfører Skrevet Mars 25, 2011 Skrevet Mars 25, 2011 Få tatt en diagnose, eller kontakt noen i bergen som får gjort det før deg, for dette kan være alt i fra plugg, coil, camakselsensor, veivakselsensor osv......... Så en diagnose er nok tingen her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå