Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikkje strøm på motor ledningsnette på bilen min, har netopp satt i motor og "nytt" lednings nett. Bilen er en 89 mod og nette er fra en 87 mod.... har det noe og si?? Jeg har ikke strøm til bensin pumpe releet, dysene eller coilen.

Noen som vet mulig årsak?

Skrevet

det ska verra et facelift nett, jalefall 3 rader på styre enheten... e bara usikker på om d e no forsjell på 87 mod å 89 mod nett..... siden d ikkje e liv noen plass.... tenke då på det stora koblings stikke me sikringsboksen...

Skrevet

Det stikket på sikringsboksen gir kun strøm på pin 6 og 7 (coil og 02 rele) det er likt på både pre og facelift.

Var borti et 87 modell nett som hadde tre raders hjerne og den 3 pins kontakten i hanskerommet. Sikkert noe overgangsgreier, det nettet hadde også gamle typen lambda kontakt.

• 7 months later...
Skrevet
Er det preface nett du har satt i bilen? (to rader i hjernen) Isåfall må du koble tenningsstrøm på den grønne ledningen som er på 3 pins kontakten som er rett ved hjernen. økometer og turteller (svart) går også på denne.

Hei, de tre ledningene der, jeg har lagt en m60 i e30en min, men den grønne, som man tar fra tenningstrøm til den grønne, hvor skal den da videre?

Jeg har heller ikke strøm noe sted inne i kupeen, tips?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...