Bmwturbo Skrevet Mars 24, 2011 Skrevet Mars 24, 2011 Har ikkje strøm på motor ledningsnette på bilen min, har netopp satt i motor og "nytt" lednings nett. Bilen er en 89 mod og nette er fra en 87 mod.... har det noe og si?? Jeg har ikke strøm til bensin pumpe releet, dysene eller coilen. Noen som vet mulig årsak?
kje Skrevet Mars 24, 2011 Skrevet Mars 24, 2011 Husket jording til motorstyring og direkte til motor?
Bmwturbo Skrevet Mars 24, 2011 Forfatter Skrevet Mars 24, 2011 #hjernen" er skrudd fast i plata i hanske rommet og motoren er godt jordet.
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Mars 24, 2011 Skrevet Mars 24, 2011 Er det preface nett du har satt i bilen? (to rader i hjernen) Isåfall må du koble tenningsstrøm på den grønne ledningen som er på 3 pins kontakten som er rett ved hjernen. økometer og turteller (svart) går også på denne.
Bmwturbo Skrevet Mars 24, 2011 Forfatter Skrevet Mars 24, 2011 det ska verra et facelift nett, jalefall 3 rader på styre enheten... e bara usikker på om d e no forsjell på 87 mod å 89 mod nett..... siden d ikkje e liv noen plass.... tenke då på det stora koblings stikke me sikringsboksen...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Mars 24, 2011 Skrevet Mars 24, 2011 Det stikket på sikringsboksen gir kun strøm på pin 6 og 7 (coil og 02 rele) det er likt på både pre og facelift. Var borti et 87 modell nett som hadde tre raders hjerne og den 3 pins kontakten i hanskerommet. Sikkert noe overgangsgreier, det nettet hadde også gamle typen lambda kontakt.
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Mars 24, 2011 Skrevet Mars 24, 2011 Ellers er jo DME (ene releet på motornettet) muligens en synder, alt får strøm via det. Er releet med flere tykke røde ledninger under.
Bmwturbo Skrevet Mars 24, 2011 Forfatter Skrevet Mars 24, 2011 ja det må være en av di relene som står med bensin pumpe releet d..... eg får nok ta mg ein tur ut i garasjen oå kjikka litt te...
Bmwturbo Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Skrevet Mars 25, 2011 eg har tydekig vis d stikke såg d ut som, men kan ikkje huska å ha sett ein svarte ledning da....
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Mars 25, 2011 Skrevet Mars 25, 2011 Er en 3 pins kontakt på facelift biler også men preface har et lite kvit et.. Når man har det at det må kobles strøm på den grønne. Den 3 pins kontakten på facelift nett er bare til A/C og automatgir, mao som regel ikke i bruk.
Bmwturbo Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Skrevet Mars 25, 2011 ja det er et lite flatt kvitt stikk, ska se på det i dag....
hylle Skrevet November 9, 2011 Skrevet November 9, 2011 Er det preface nett du har satt i bilen? (to rader i hjernen) Isåfall må du koble tenningsstrøm på den grønne ledningen som er på 3 pins kontakten som er rett ved hjernen. økometer og turteller (svart) går også på denne. Hei, de tre ledningene der, jeg har lagt en m60 i e30en min, men den grønne, som man tar fra tenningstrøm til den grønne, hvor skal den da videre? Jeg har heller ikke strøm noe sted inne i kupeen, tips?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå