BmwE34M5 Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Hei! Ettersom jeg vet det er utrolig mange Bmw-spesialister her inne må jeg forhøre meg litt om hva problemet med vifta på min E34 M5. 3.6L. Ombygget fra en 520i 1988. Godkjent BT! Vifta blåser uansett om jeg stenger kanalene eller vrir tilbake på 0. Kjøpte bilen igår, så vil ha dette i orden så raskt som overhodet mulig. Vet noen hva feilen kan være? Fler problemer? Ja. Må stå HELT stille for å få den i 1. Gir. Da også veldig hard. Muligens noe synkroniseringsringer eller noe sånt..? Tight og fin ellers, nedgiring i høy fart kan det oppstå en skrapelyd selv med clutchen HELT inne. Merkes ikke ved kjøring under 90 km/t. Siste: Skulle gjerne lagt ut bilder av bilen, tør rett og slett ikke. Bilen likner ikke en M5, men en overstyla pakkistralle så lurer derfor om noen har en clean M5 styling til salgs? Fanger, skjørter og bakfanger. Ønsker dere se bilder skal jeg få tatt noen å lagt ut i morgen, selvom det er beklagelig hvordan forrige eier har ødelagt bilen(Styling). Mvh Henrik Jacobsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sm0k3d Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Lemp ut noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwE34M5 Skrevet Mars 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2011 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwE34M5 Skrevet Mars 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2011 Ingen her som kan Bmw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå