AlXz Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Automat kasse fra 91/92mod e34 520iA sedan. ZF 5HP18. (m50b20 non-vanos motor har den sittet på) Bilen gikk endel i nødmodus, men var bare å stoppe den og starte den på nytt, så funket den lenge før den hoppet til nødmodus igjen.. usikker på hva dette kom av, men det var sprekk i innsugsbelgen (falskluft).. mulig det har noe å si? Uansett.. kassa går til høyest bydene over 0kr. Kastes snart om ingen vil ha den. Må hentes. Spydeberg @ Østfold. Følger med: - Girkassa - Konverter - Olje rør Bilder kan ordnes ved forespørsel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mars 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2011 UPP! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pitbullblondie Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Er intr hvis det er overkommelig å montere den i en 525 ixat (pga fordelingskassa)! Nettopp bytta kasse, samme som denne, og så viser det seg at den er delvis defekt.. Har du en minstepris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet April 1, 2011 Forfatter Share Skrevet April 1, 2011 Ingen bud mottatt.. så bare å kjøre på med et bud det?? Men les beskrivelsen da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Hm, litt usikker, men lurer på om ikke dette er samme kasse som i min tds touring, da er iværtfall jeg interessert men er dette en sportkasse, med knapp ved girspaken, står vel E,S og V, eller husker jeg helt feil i farta her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pitbullblondie Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Mulighet til å ta bilder, inkl den plata med nr? 300 kr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet April 4, 2011 Forfatter Share Skrevet April 4, 2011 Kan ordne bilder imorgen om jeg husker det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pitbullblondie Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Høres flott ut, tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet September 15, 2011 Forfatter Share Skrevet September 15, 2011 Ligger fortsatt her. Any1? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå