mortlore Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 ønsker og kjøpe 17" felger til E39 i trønderlag området mvh Morten Lorentzen 92262104 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortlore Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2011 fredagskos bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rellik Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Har 17" m3 e46 felg for salg..men er i Rogaland.. Bra mønster på dekka Passer e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortlore Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2011 bli ikke det litt feil innpress? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rellik Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 nei mener di er kopi.. å forrige eiger hadde kjøpt dem for å ha dem på e39.. Så jeg regner med at det skal passe da Kan uansett sjekke når jeg kommer hjem ifra sjøen neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortlore Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2011 legg med et bilde vis du har mulighet også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Jeg har 4 stk orginal BMW 2 delte style 80 felger. Sitter på dekk som holder iallefall hele denne sesongen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 har orginale e39 felg, nye dekk 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortlore Skrevet April 2, 2011 Forfatter Share Skrevet April 2, 2011 Jeg har 4 stk orginal BMW 2 delte style 80 felger. Sitter på dekk som holder iallefall hele denne sesongen. ikke i min smak desverre:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortlore Skrevet April 2, 2011 Forfatter Share Skrevet April 2, 2011 har orginale e39 felg, nye dekk 2009 fredikstad bli litt lang og hente viss du ikke har et billig frakt alternativ:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Skal klare gratis frakt til Oslo iallefall, og det er jo ikke langt å kjøre til skedsmo fra Frekstad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortlore Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 Skal klare gratis frakt til Oslo iallefall, og det er jo ikke langt å kjøre til skedsmo fra Frekstad. mulig d, men bor i trøndelag så blir et godt stykke likevel:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rellik Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Har montert felgene på min e39 nå, passer bra der er ca 4mm på to av dekkene.. Litt mindre på di to andre, men mener det er greit der også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortlore Skrevet April 10, 2011 Forfatter Share Skrevet April 10, 2011 Har montert felgene på min e39 nå, passer bra der er ca 4mm på to av dekkene.. Litt mindre på di to andre, men mener det er greit der også har du innpress nr? pappa var interresert i disse felgene til E46 vis prisen var riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå