Bergerson Posted March 25, 2011 Posted March 25, 2011 Heisann Er på jakt etter ein komplett frontfanger i farge koden 309 delene må passe til BMW 520 E39 1997. Uten noen problemer. Ta gjerne kontakt her, eller på PM
Rellik Posted March 26, 2011 Posted March 26, 2011 Har originale bmw lykter liggendes.. men ønsker å selge begge sammen stått på 96 mod (e39) Å hvis du har bruk for grøftelys på venstre, så er jeg intressert i et høyregrøftelys da dette er knust :/
Bergerson Posted March 26, 2011 Author Posted March 26, 2011 Post noen bilder er du snill hva skal du ha for begge og?
Rellik Posted March 26, 2011 Posted March 26, 2011 Har ikke bilder av lyktene.. å jobber på sjøen.. er hjemme 4 april så kan prøve å få tatt bilder da Skal sjekke om di er i bra stand, å kommer jeg tilbake til pris
Bergerson Posted April 18, 2011 Author Posted April 18, 2011 Har originale bmw lykter liggendes.. men ønsker å selge begge sammen stått på 96 mod (e39)Å hvis du har bruk for grøftelys på venstre, så er jeg intressert i et høyregrøftelys da dette er knust :/ Hvilken type grøftelys tenkte du på ?
Recommended Posts