ibocan92 Skrevet Mars 25, 2011 Skrevet Mars 25, 2011 har en e34 520i 24v 1990. kjøpte den nylig og det er litt problemer med det elekriske i bilen.. det første jeg vil nevne er at vindusviskeren går av seg selv vert 5sec ca, og hver gang jeg trykker på bremsen så går den oxo..:S utrolig rart syns jeg:P når jeg trykker bremsen inn så lyser intrument lysa også.... blir nesten gal av at jeg ikke finner hvor feilen ligger.... det er heller ikke parklys forram og kjørelys bak, tror jeg klarer å koble om parklyse så den er riktig.. vindusspyler pumpa går konstant når jeg setter inn sikringen til den såklart når nøklen er vridd på da. jeg så litt under rattet idag tidligere og fant ikke noe jalla koblinger osv i kablene og jeg har også prøvd å nappe ut alle hjernene en etter en og releene også en etter en får å finne ut hvorfor viskern går av seg selv men ingen av dem stoppa viskeren:( JEG ER VELDIG TAKKNEMLIG FÅR ALLE SOM TIPSER OG HJELPER MEG MED DETTE! syns bilen er så tøff og behagli å kjøre så vil veldig få den i tipp-topp stand:D og en liten ting til, er det mye jobb å bytte clutch selv i garasjen?
Rakvaag Racing Skrevet Mars 25, 2011 Skrevet Mars 25, 2011 Siden det er viskerne og spylern som er problemet hadde jeg ville startet med og event koble fra hendelen fra rattet og se om ting ble bedre, dblir det det så bytt hendelen, vist ikke er det jo bare og begynne og følge ledningene fra koplingene på hendelen og finne ut om det er overslag noen plass.
espHJ> Skrevet Mars 25, 2011 Skrevet Mars 25, 2011 Det kan ikke være at det er noe med sikkirings boksen din da, har vært borti mange rare feiler hvis det er kommet fuktighet eller overledning i sikkringsboksen
ibocan92 Skrevet Mars 26, 2011 Forfatter Skrevet Mars 26, 2011 hendelen er ok fordi jeg tokk av sokketen til den og det var samme da og. nå er viskeren i orden og spyleren også, men nå sliter jeg med baklysa, idet jeg vipper opp kjørelys bryteren så lysen alle lampene bak:@ og når jeg trykker inn bremsen så lyser tåkelys lampa får bak i instrumentet.?? klarer jeg ikke selv snart så skal jeg prøve å finne folk som har peiling as:( takker for at dere tipser:)
Rakvaag Racing Skrevet Mars 26, 2011 Skrevet Mars 26, 2011 Tror det må være no kødd med elektrisk modulene i bilen din. Sjekk klompen med releer osv som står under baksetet om det kansje er noe krøll der.
ibocan92 Skrevet Mars 26, 2011 Forfatter Skrevet Mars 26, 2011 har sett der også det er ikke noe synlig kødd med ledinger.. men skal se mere på det imorra og med litt hjelp av far håper jeg så kansje vi klarer å finne ut av det
ibocan92 Skrevet Mars 27, 2011 Forfatter Skrevet Mars 27, 2011 da har jeg klart å fikse dette endelig.. ga opp å finne hvor feilen ligger så bare kuttet av bremselys kabelen som kommer fra bilen og trakk opp ny fra pedalen da den gir videre 12v når man trykker pedalen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå