Jørgen Lie Skrevet Mars 25, 2011 Skrevet Mars 25, 2011 Som topic sier så er jeg ute etter felger til E30`n. Felgene bør (helst) være 17", men kan kanskje vurdere 16" om de er breie nok. Av bredde er ingenting under 8" foran og 8,5" bak av interesse. Ser helst for meg 8-9x17" eller 8,5-10x17". Med eller uten dekk spiller ingen rolle. Ønsker ikke noe "oppussingsobjekter" med mindre prisen er fordelaktig for meg. De skal også ha ET som gjør at jeg ikke må bruke på flere meter med spacere rundt om. I så fall skal dette følge meg. Her er en liste over felger jeg ikke vil ha: Brock B1. Borbet A Borbet T Lenso "RS-wannabe" Felger med sorte eiker. (LES: billige felger.) Om du har noe som utover dette som kanskje kunne friste, så ta kontakt. MERK: All kontakt fra deg som evt selger skjer på PM Evt kan du ta kontakt på: 909 85 402. Mvh Jørgen Iversen Lie
thomascr Skrevet Mars 27, 2011 Skrevet Mars 27, 2011 leif harald har jo de perfekt! og så har du jo disse viewtopic.php?f=18&t=183904
Eksos Skrevet Mars 27, 2011 Skrevet Mars 27, 2011 De der er jo ganske rimelige felger, som stikker altfor langt ut i tillegg..
jorg1s1 Skrevet Mars 27, 2011 Skrevet Mars 27, 2011 Høres ut som du bør ta en prat med Claus på Felgen-Garage. Spesielle felger med 4x100 i høy prisklasse er jo hans spesialitet
Jørgen Lie Skrevet Mars 27, 2011 Forfatter Skrevet Mars 27, 2011 leif harald har jo de perfekt!og så har du jo disse viewtopic.php?f=18&t=183904 Mja, men er litt i tvil. Vil ha et sett som er strøkne. Ikke at de ikke er bra nok, men han mente på at de ikke var dønn strøkne. Noe som i og for seg gjenspeiler seg i prisantydningen hans. De der er jo ganske rimelige felger, som stikker altfor langt ut i tillegg.. Det skal stikke utom Høres ut som du bør ta en prat med Claus på Felgen-Garage. Spesielle felger med 4x100 i høy prisklasse er jo hans spesialitet Har vel i grunn vært i kontakt med han, men det som er saken er at jeg ikke har råd til å strekke meg de siste 5-10k ekstra det vil bli for et sett fra de. Blir raskt 20k i felger, da uten dekk, frakt osv. Jeg ser for meg å bruke ca 10-12.000, gjerne inkl dekk. Men vi får se. Det hadde jo vært helrått og fått opp et sett fra Tyskerne
Polardego Skrevet Mars 29, 2011 Skrevet Mars 29, 2011 Høy nok prisklasse? Ja, er pr. stk. http://www.partsandretards.no/felger/kerscher/kcs-17
Jørgen Lie Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Skrevet Mars 29, 2011 Hehe, litt for høy de der Men har sett de ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå