bigz1 Skrevet Mars 25, 2011 Skrevet Mars 25, 2011 Ser det sitter en kamaksel sensor på venstre side foran på motor. Vanskelig å komme til festeskrue. Sitter det en på høyre side også bak? Eller har jeg bare en. Sensor for veivaksel, sitter den også foran på motor? Tar i mot alle tips. Har nemlig nye sensorer på benken.
E-39 Skrevet Mars 25, 2011 Skrevet Mars 25, 2011 Har byttet begge sensorer på samme bil som deg. De sitter koblet under innsuget,og der er det knotete å komme til. Du skrur av oljefilteret og diverse som er i veien. Dette fikser du lett
bigz1 Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Skrevet Mars 25, 2011 Ser det sitter en kamaksel sensor på venstre side foran på motor. Vanskelig å komme til festeskrue. Sitter det en på høyre side også bak? Eller har jeg bare en.Sensor for veivaksel, sitter den også foran på motor? Tar i mot alle tips. Har nemlig nye sensorer på benken. Har fått bekreftet at jeg har bare en føler for kamaksel p.g.a modellskifte i 1998 Skal løsne på Vanos og oljefilter for å komme til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå