tomasbaj Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 BMW 540 Touring selges som delebil i sin helhet! Bilen ble importert fra Sverige i Januar 2011 som manuellgiret bil. Siden jeg skal ta i bruk manuellkassen på min egen 540, så kan automatkassa fra min egen bil følge med hvis ønskelig(umontert). Automatkassa ble overhalt i 2002 ifølge forrige eier. Det finnes desverre ingen papirer på dette, men den har fungert tilfredsstillende så lenge jeg har hatt den. Bilen har fått nye skiver og klosser (foran), nye endeledd samt bærekuler. Ellers er den litt seigstartet. Startet før reisen til Norge men har ikke villet starte siden den ble i mitt eie. Mulig gåen bensinpumpe da jeg ikke hører at den går rundt når jeg vrir om tenninga. I tillegg er det lite bensin på tanken. Bilen har dobbel takluke. OBS: Bilen er kun momset inn og har ikke skilter! For å få skilter må det betales engangsavgift. Tvilsomt om det er aktuelt å bytte mot en annen bil pr.idag Flere bilder kan sendes på mail! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasbaj Skrevet Mai 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2011 Bilen er herved solgt og annonsen er overflødig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 vet du om den skulle bli brukt som delebil? evt om det hadde vært mulig å kjøpe intreiørert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasbaj Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2011 Han skulle primært ha motoren. Går sikkert ann å få kjøpt skinninteriøret selv om det ikke var 100% (men sikkert mulig å få det til å bli 100%) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå