Gå til innhold

BMW cab`s BMW e46 CAB 323i.Bilder idag 27.03.11.Side 1

Share

Anbefalte innlegg

Ja da legger jeg ut noen bilder av min e46 cab.

Legger ut flere når sommeren er her.Har ikke vasket bilen her etter vinterlagring.Og ja er ikke en vinterbil,brukes kun ved pent vær :)

Dere for komme med tilbakemeldinger da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en 2000 mod.323i e46.Kjørt 103000 km,jeg er 2 eier,stepkasse,orginal xenon,el cab,sportstoler med memo+helskinn,auto klima,byttet høytalere+head,senket med bilstein coilovers,zito felger med 255/40/18 bak,235/35/18.Null rust,pga aldri kjørt på vinterføre,og da mener jeg noen gang.All servicer er fulgt opp.Og så er det alt det standar utstyret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe,var en feil jeg gjorde.Når jeg drev å lastet opp bilder.Klikket litt for maskinen min da,sleit med nettet..

Takk Takk..

Og hva med felgene?,hva hadde passet bedre da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil du har der :) har selv en E46 cab som jeg er meget fornøyd med! :) bare synd jeg bruker min som bruks bil ettersom jeg ikke orket flere utgifter og blir for dyrt og bare la stå :) gikk til innkjøp av Hardtopp og har aldri hat en bedre vinterbil ;) eneste som er kjipt er at når du senker disse bilene så blir de så sinsykt lav under (understellet).... men uansett nydelig bil og stå på videre :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei gutta,denne bilen står fint i garasjen.Er godt å ha en feilfri bil år etter år..Blir dumt av meg å kaste denne ut på vinterføre når den aldri har sett snø før.Har ikke vinterdekk til den engang.Har justerbart på min jeg,men det er kun ment for senk hver sommer ;)

Men takk for alle komplimanger,er hyggelig å høre at noen andre også syns bilen min er fin..

Det eneste jeg har tenkt å gjøre er nye felger(kanskje),bygge inn kicker sub i skihullet,større eksos,nye baklamper og m3 list på luka bak.Så er den ferdig,hatt den i to år nå,så tar litt å litt bare.Bruker penger på bruksbilen min e87 i steden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...