berge1990 Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 da må jeg desverre selge drømme bilen min, pga at jeg ikke har råd til å fikse det siste som står igjenn...må på eu for å få skiltene. de er ikke plukket av politiet, de er tatt av pga årsavg. er bare å kjøpe og montere inn frontrute har en rute på hånden men som sagt mangler penger, justere styrestag / lysene, mangler blinklys pærefeste på sidene . altså den lille kontakten, mangler 2 hjulbolter men det ordner jeg, skaffer rammer til sparco setene, å det ene belte festet,gitter til frontfanger og må ha på andre felger igjennom eu. er mye som er gjort med den. f.eks seidl styling front og bakfanger. og gts sideskjørter. noe som er sykt rått sammens. nye angel eyes, mangler bare justering. brock b1 felger. m-tech pedalsett og fotplate sorte og røde baklykter sorte og røde sparco seter nylakkert, men bør ha en liten våtsliping/rubbing og polering ekte carbon merker selges for 55.000 eller inbytte i en e36 coupe av samme prisklasse men er bare å komme med bud. kan nåes på 90094947 front fanger ikke lakkert opp på bilde, men er det nå den er ferdig satt sammens bak nå brock b1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå