Per-Arnee Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 er det noen her inne som har noen erfaringer eller tips ved å skifte kanaler på e36 sedan? kjøpte meg en billig e36 som et lite prosjekt og må skifte begge kanalene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Henger meg på her har gjort det samme og lurer på hva folk gjør med rusten under kanalene? pusses det bare bort og lakkeres over før man sveiser på nye kanaler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 du kapper vell bort det gamle?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berg2 Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 kommer jo an på hvor nøye du skal være, skal det bare være for og få gjennom EU kontroll så bare slip litt, kjør på me Plasticpadding å lakk litt Men skal du gjøre det skikkelig så kapper du bort hele driten å setter på nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Arnee Skrevet Mars 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2011 altså, jeg har 2 helt nye kanaler kjøpt fra koed! så skal prøve å gjøre det litt bra: ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Are. Skrevet Mars 27, 2011 Share Skrevet Mars 27, 2011 Har gjort mye rustsveising, og det beste tipset jeg kan gi er å ha god tid og juster inn mig'en så godt som mulig før du begynner Det er vel som med all annen rustsveising. Mål flere ganger før du kapper, god tilpassning før sveising er det som avgjør om det blir bra eller ikke. De fleste ettermarkeds sveisedelene har dårlig passform og krever endel tilpassing, tenker spessielt på deler fra veng (vreng). Vet ikke hvordan de du har kjøpt er da =) Hulromstectyl er et must etter kanalbytte, men sånt vet du sikkert fra før =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Arnee Skrevet Mars 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2011 takker for svar! er ikke akkurat en ekspert. men tectyl hadde jeg tenkt til å ha på ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Arnee Skrevet April 2, 2011 Forfatter Share Skrevet April 2, 2011 noen som har noe tectyl/rustbeskyttelse på anbefale? tectyl på sprayboks eller trykksprøyte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Lurt med hulromsvoks på boks med lang slange slik at du kan putte slangen inn i kanalen å sprøyte etter du er ferdig. Er alfaomega.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå