leif harald Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Lurer på hvem som kan mappe en s54b32 motor med kompressor og orginalhjerne. ESS gjør dette, men de gjør det ikke uten at man kjøper kompressor hoss dem. Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Fekzen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mars 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2011 Fekzen? I norge, skal ha bilen bort å hjem igjen også så greit om det er i norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Norman Leivestad, trimchip.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mars 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2011 Norman Leivestad, trimchip.com hmm, ikke chip jeg mener altså. men noen som jeg kan levere min bil inn til og de mapper bilen gjennom orginal hjerne. som ESS driver med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alarmero Skrevet Mars 27, 2011 Share Skrevet Mars 27, 2011 d fleste seriøse chip tunig firma burde klare det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå