Gå til innhold

Firma som selger deler på bimmers? Uønsket?

cartune
 Share

Anbefalte innlegg

Er det noen admins på dette forumet som kan hjelpe oss slik at vi får annonsere produktene våre her på bimmers? Eller er det noen interne regler på dette nå? Virker som vi er uønsket - har tenkt å kjøre svært gode priser på E36 M3 Støtfangere, og vil gjerne bidra økonomisk til at bimmers kan vokse og utvikle seg videre! Vi kan kjøre faste rabatter til bimmers.no medlemmer også.. Så visst noen kan påvirke noen til at vi får annonsere her (en salgstråd under deler selges) så hadde det vært strålende..

Mvh Cartune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dessverre ikke klart for annonsører her inne enda, faktura/administrasjonsmessig, så dere må finne dere i å vente. Forumet er forbeholdt privatsalg av enkeltfjenstander, rett og slett for ikke å druknes i alskens supertilbud fra diverse firmaer. Løsninger kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil støtte at firma får lov til å selge her på forumet så lenge dette skjer i kontrollerte former som ikke overkjører privatpersoner. For eksempel ved at de får en tråd hver der de kan komme med tilbud, gjerne med bimmers.no rabatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var jo et slikt system her tidligere.. Regner med at Gunner og de andre jobber med å få det på plass igjen. Men som sagt - om det trengs hjelp til å lage til noe Gunnar så stiller jeg meg til disposisjon:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil støtte at firma får lov til å selge her på forumet så lenge dette skjer i kontrollerte former som ikke overkjører privatpersoner. For eksempel ved at de får en tråd hver der de kan komme med tilbud, gjerne med bimmers.no rabatt.

derfor har vi jo sponsordelen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...