Beberre Skrevet Mars 27, 2011 Skrevet Mars 27, 2011 Nå har jeg lett og lett og lett i forumet, så jeg ikke bare tar opp en unødvendig tråd her - men finner ikke svar på problemet mitt. Jeg har nettopp kjøpt meg en BMW 318i, 96' mod. og venstre framdør glipper. Når jeg drar til meg døra, får jeg med "innmaten" men selve døra står igjen. Har forstått at døra skal hektes på noen klips oppe ved vinduet, men at det er noen pigger som skal inn i hull lengre ned på døra (har sett disse ved låsen og nede ved høytalerne), og det er disse piggene som er problemet - tror jeg. Hvordan skal jeg sette på plass "innmaten"? Noen som skjønner problemet og kan hjelpe meg?
Margido Skrevet Mars 27, 2011 Skrevet Mars 27, 2011 Tenker du på dørtrekket nå? Vanlig feil på e36 da klipsene blir sprø å harde ved årenes løp å knekker.. Kjøp nye klips på gsbildeler. Så er det bare å bytte ut de gamle å sette trekket på plass. Trekket må du presse på plass. Du vil høre et klikk når klipsene treffer hullene i døra.
hao Skrevet Mars 27, 2011 Skrevet Mars 27, 2011 Du sier bare innmaten blir med. Da forstår jeg det slik at håndtaket også er løst? Det skal i alle fall sitte fast i 2 skruer på undersiden av håndtaket Jeg kjøpte på Koed men det spiller vel ingen rolle, poenget er at de har klips for å bruke der festene til de gamle klipsene(ser ut som plugger da) er gåen.
Beberre Skrevet Mars 27, 2011 Forfatter Skrevet Mars 27, 2011 Håndtaket på døra blir med inn, men håndtaket for å åpne døra blir igjen.. Fikk revet den helt løst.. Noen av de piggene var rimelig ødelagte, får jeg kjøpt de på gsbildeler? evt. hva heter disse da? Reparerte problemet midlertidig med superlim, hehe. Men må få fiksa den døra skikkelig! Og takk for hjelpen!!!
hao Skrevet Mars 27, 2011 Skrevet Mars 27, 2011 Gå til karosseri videre til delekatalog og langt nede på siden finner du dette bildet. Klikk deg på og les http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /22580.gif http://nettbutikk.gsbildeler.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå