Rakvaag Racing Skrevet Mars 27, 2011 Skrevet Mars 27, 2011 Etter og ha tatt ut motoren og satt den inn igjen så har jeg fått et litt rart startproblem, Når jeg prøver starte så er det bare en knett i starteren så blir Oljelampe og ladelampa svak og motoren starter ikke, Det er mye strøm på batteriet men virker som det er overledning en plass. Når jeg hiver på starthjelpen så starter den med engang og den lader 14,2 volt. Stopper den og starter den igjen uten problemer, men står den en 10 minutters tid så er det likens som før alle lamper er sterk og klar bortsett fra Oljetrykk og ladelampe og den vil ikke kinne engang. Bilen er en E36 316 M43 motor. Moderatoredit (S.Hafsmo): Endret topic for å inkludere bil/motor
Rakvaag Racing Skrevet Mars 27, 2011 Forfatter Skrevet Mars 27, 2011 Nå har jeg klart og funnet ut at Vist jeg rugger på bilen så blir lampene sterkere igjen og det kan klikke i starteren vist jeg holder nøkkeln i start posisjon, så det må være dålig kontakt enplass.
Rakvaag Racing Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Skrevet Mars 28, 2011 Da var det og fikset gitt, bare dåli kontakt på jordingen mellom ,otor og kaross
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå