Gå til innhold

BMW 320DT 2000 verdens billigste 20,000 kr


Alarmero
 Share

Anbefalte innlegg

bilen Selges som delebil eller for egen import, står på svenske skilter 20,000kr

du finner ikke noe billigere

BMW 320D Touring

2000

320 000 km

136hk 280nm

manuell vxl-låda

Utrustning

Sportratt multifunktion

sportstolar, halvskinn

Farthållare

Tonade rutor runt om (Glasmetropolen)

Vita blinkers runt om

Angeleyes (dioder)

klimatanläggning

Automatiskt avbländande innerbackspegel

JVC KD-R901 Stereo, med bluetooth, så du kan koppla in mobiltelefonen, usb fram och bak

Xenonstrålkastare hel och halvljus

Dragkrock BMW original, 1500kg B-kort

Eibach pro-kit fjädrar, perfekt väghållning

Hårdare dämpare bak, för att kunna köra tungt utan att bli baktung

Nytt/bytt, övrigt

*Motor samt kupévärmare, install

*Startmotorn

*Glödstift

*Bromsbeläggen fram

*Stödlager främre och bakre

*stötdämparna runtom helt nya

*Vindruta

*Hardyplatta

*Bussningar fram, bakre, båda sidorna, BMW original

*Xenonlampor 6000K

*Servad var 1000-1500mil med BMW original filter samt Castrol slx performance olja.

allt dokumenterat i serviceboken.

*Helt nyservad med olja och filter

orcc75tnen1vjrbdzbtb.jpg

1tis113a4vxjvsj9fklq.jpg

d89tbgdgrz8gaujffows.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke bli sur om noen setter spørsmål ved importberegningene. Ifølge tollvesenets kalkulator, er dette prisen. Det er naturlig å anta att dette er riktig. Likevel setter jeg faktisk spørsmål om det slik att du får anledning til å rette på det dersom det er feil.

Angående prisen så skal du riktig nok ha rett i att dette er svært billig i forhold til hva dem ligger på. Det ligger på det som er det absolutt billigste du kan få desse. Jeg tror nok ikke det er nødvendig å si og repetere dette da folk som faktisk er interessert i å kjøpe en 3-serie har gjort seg opp en viss ide om hva dem selger for.

Skal så sies att jeg så en 2001 320 touring gå for ~61k nå for litt siden ferdig, og en litt eldre E46 sedan(i litt verre tilstand) vart lagt ut for 50- å noe tusen også videre. En svært god pris er det, men det forekommer, så å påstå att det er verdens billigste er nok litt drøyt.

Du sier att jeg ikke er seriøst interessert i bilen. Normalt sett synes jeg det er litt rart når folk tar på seg å uttale seg på mine vegne, men akkurat denne påstanden har du og vil alltid ha rett da jeg ikke lenger er det etter en slik holdning fra selger. Før dette gjorde jeg beregningene nettopp på grunn av att jeg var interessert. Men en selger som har en fiendtlig innstilling til nysgjerrighet utover selgers egen (og tildels vag) presentasjon av bilen, eller som har en fiendtlig holdning til kunder og potensielle kunder av noen som helst grunn, vil jeg nødingens gjøre bruktbilhandel med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen som er sur på deg nei, jeg presiserer bare at jeg ikke legger tid på noen som ikke er seriøst intr i og kjøpe bilen, og er nok ikke drøyt og si det er verdens billigste heller finner du maken bil i samme stand med samme utstyrs nivå er det bare og kjøpe den,

som du ser i anonsen så har bilen gått 330 000 km. ser du på toll.no ser du også at det blir gjort alternativ beregning på biler med HØY/LAV km.

har allerede vert i kontakt med dem og fått en ca pris på import,

bilen kan ogse selges ferdig registrert men da for 70 000 kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen har også org navi og cd veksler, navi dvd bak den med den lille displayet, den cd spilleren med navi display er ødelagt, så sitter jvc cd der nå. ingen kabler klipt..! så man kan sette inn org navi 16,9 skjerm.

skjerm kan ordnes for 2500 ekstra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...