evo e3 Skrevet Mars 27, 2011 Skrevet Mars 27, 2011 Selger bakstillinga (Bruer) jeg kjøpte for en stund siden da det ble litt endring i planene igjen. Sveisa stivere i bærebru pluss stiver til nedre feste på støtdemper. hele bakstillinga er pussa ned og malt, men det har jeg ikke bilde av. foringene var dårlige så de er brent ut og fjærskåla er skjært bort da det skulle sitte coilovers på den, men skåler kan lett sveises på igjen. Skiver,klosser og calipere sitter på.
evo e3 Skrevet Mars 27, 2011 Forfatter Skrevet Mars 27, 2011 Traversen er malt da så da får du en hvis anelse av åssen det ser ut
evo e3 Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Skrevet Mars 29, 2011 Bjørkelangen. liten halvtime utenfor Lillestrøm/oslo. kan sende om det skulle bli langt.
BMWE3452012v Skrevet Mars 29, 2011 Skrevet Mars 29, 2011 ok, bor på hadeland, så er ikke lange turen det sier ifra når jeg får bestemt meg!
evo e3 Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Skrevet Mars 29, 2011 ok, bor på hadeland, så er ikke lange turen det sier ifra når jeg får bestemt meg! 7Bare og si ifra det veitu
Gjest Skrevet Mars 31, 2011 Skrevet Mars 31, 2011 Dette er jo Genilae Bære armer til e30, Men er det syns bedreg eller har du slipt bort den orginale kula til å sentrere fjæra på? Bor i Bjørkelangen sier du. Du heter a?
evo e3 Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Skrevet Mars 31, 2011 Dette er jo Genilae Bære armer til e30, Men er det syns bedreg eller har du slipt bort den orginale kula til å sentrere fjæra på?Bor i Bjørkelangen sier du. Du heter a? kjempe geniale og ha hvis du skal ha skivebrems, og litt power. som sagt sveisa stiver i bærebruene samt til infestninga til støtdemperen. jeg syntes det så litt puslette ut når jeg skal ha coilovers bak så jeg og en kollega sveisa like gjerne stiver der også. Skåla der fjæra skal sitte har jeg slip bort ja så det er ingen syns bedrag men veldig kurant og sveise på igjen. ellers selger jeg coilovers også Patrick er navnet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå