tomasbaj Skrevet Mars 27, 2011 Skrevet Mars 27, 2011 Noen som har tips? Har prøvd å bruke diverse skrujern, men pga tidens tann har jeg bare rundet skruene. Kjøpt ny spoiler/leppe men er vel en fordel å få av den gamle først vil jeg tro. Tar imot råd!!!
tomasbaj Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Skrevet Mars 28, 2011 Det skal sies at det er noen merkelige "skruer" den er festet med. Ingen som har vært borti dette før??
manta-a Skrevet Mars 28, 2011 Skrevet Mars 28, 2011 på e30 touring e den bare lima på.Ikke sjekka på femserien æ da=)
tomasbaj Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Skrevet Mars 28, 2011 på e30 touring e den bare lima på.Ikke sjekka på femserien æ da=) Ok, vel på min kan den da være både limt på og skrudd fast. På den nye spoileren/leppa er det nemlig 2 skruer med gjenger ytterst på hver side. Min gamle er godt rusta fast og se rut til at det må spesialverktøy til. På BMW visste de ikke.... En god gammeldags skjærebrenner?
manta-a Skrevet Mars 28, 2011 Skrevet Mars 28, 2011 Ehh skjærbrenner e vel og ta i litt=)Men ska sje på femserien min imorra om æ kan sje koss skruer det e på den=)
tomasbaj Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Skrevet Mars 29, 2011 Ehh skjærbrenner e vel og ta i litt=)Men ska sje på femserien min imorra om æ kan sje koss skruer det e på den=) Suvve, venter spent på svar:)
manta-a Skrevet Mars 30, 2011 Skrevet Mars 30, 2011 Kan itj sjå nå skruer på min spoiler nei,men kan hende de legg under plastdekselet??
tomasbaj Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Skrevet Mars 30, 2011 Kan itj sjå nå skruer på min spoiler nei,men kan hende de legg under plastdekselet?? Skal være skruer ja...hvis du åpner den lille bakruta så ser du....
manta-a Skrevet Mars 31, 2011 Skrevet Mars 31, 2011 Sjer ut te att det går og skru de opp med ei sånn segeringstang,Har du ei vinkla sånn ei så sku det vel gå=)
tomasbaj Skrevet April 1, 2011 Forfatter Skrevet April 1, 2011 Sjer ut te att det går og skru de opp med ei sånn segeringstang,Har du ei vinkla sånn ei så sku det vel gå=) Segeringtang? Hmm kjøpte en slik for en stund siden men mulig jeg må ha en større en:-p Uansett, takk for tipset manta-a
tomasbaj Skrevet April 14, 2011 Forfatter Skrevet April 14, 2011 Jau, etter mye om og men så måtte jeg bruke spett og hammer for å få løs de skruene som egentlig segeringtanga skulle ta:-p Det endte med at den knakk hehe(tanga altså)...rustne og fæle spesialskruer. Skal bytte de ut også...men nå er vaffal spoilern/leppa av. En eller annen knekt har rota der før meg, for leppa var i tillegg "limt" fast på her side med en form for dobbelsidig teip...Ifølge en venn som jobber på BMW er dette ikke slik den blir levert. Får bruke litt whitespirit for å få vekk dritten hehe Snart blir bilen enda finere:-) Gud jeg har brukt mye kr på den bilen siden jeg kjøpte den for 4 år siden!!! (og mer blir det)
manta-a Skrevet April 15, 2011 Skrevet April 15, 2011 Såpass ja,litt skeptisk te vold ved ruta der æ ja=)Men bra du fekk det laus da=)Håpe æ slepp og av med min=)
///MPower Skrevet April 15, 2011 Skrevet April 15, 2011 bare sånn for nyskjerrighetens skyld, hva lå 540 ene på i pris for 4 år siden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå