sberget Skrevet Mars 27, 2011 Share Skrevet Mars 27, 2011 AutoDB-kode: 1295708 http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... 1744754033 PM om spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mars 27, 2011 Share Skrevet Mars 27, 2011 Link! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sberget Skrevet Mars 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2011 takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poison_4 Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Unnskyld for at eg spør men er ikke det tårnstaget ditt montert feil vei? så veldig plagsomt ut at det var over oljepåfylings loket:P men ellers var det en sinnsykt pen bil:D Lykketil me salget:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Unnskyld for at eg spør men er ikke det tårnstaget ditt montert feil vei?så veldig plagsomt ut at det var over oljepåfylings loket:P men ellers var det en sinnsykt pen bil:D Lykketil me salget:) det var noe av det første jeg la merke til også xD men veldig fin bil:D kansje jeg tar kontakt om jeg ikke kommer over noe annet;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sberget Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2011 Unnskyld for at eg spør men er ikke det tårnstaget ditt montert feil vei?så veldig plagsomt ut at det var over oljepåfylings loket:P men ellers var det en sinnsykt pen bil:D Lykketil me salget:) Er litt irriterende at det er der det er ja. Av en eller grunn så er det en "duppeditt" ikke helt sikker på hva det er. Så da måtte det stå den veien. Ikke montert av meg men forrige eier. Veldig godt fornøyd med bilen selv. Men lyst på noe annet, 7 er 8 serie er noe jeg har fått øynene opp for. Vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sberget Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2011 Ble skiftet plugger, olje+filter, fikk polert bilen før jeg stallet den inn for vinteren. Mulighet for innbytte. E39 eller 7 serie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå