MonsterE46 Skrevet Mars 27, 2011 Share Skrevet Mars 27, 2011 Hei, ønsker å kjøpe noen 18" eller 19" til min e46 sedan. Er veldig interessert i de felgene som heter GS-Spider hos gsbildeler.¨ Noen som har disse så er jeg meget så interessert Men er også interessert i andre 18", 19". Helst noen lignende de på bildet (gs-spider). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stale_H Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Sånne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterE46 Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2011 de var stilig, men er litt usikker på svart senter.. har svart bil, med svart grill osv.. tenker det blir veldig mye svart:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leba Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Ta en titt på tråden min kunne de 18" vært noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 12, 2014 Share Skrevet Desember 12, 2014 Har ett sett med Larzon Panamera 19" felger liggende for salg viss det er innterressant? Typer hypersilver med rustfri kant Blir solgt til skampris då eg ska ha nye... Ikkje heilt min type felg! 9,5 og 8,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 12, 2014 Share Skrevet Desember 12, 2014 (endret) Ooops, såg ikkje før nå at tråden var gammal! Endret Desember 12, 2014 av Gjest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå