prohognes Skrevet Mars 28, 2011 Skrevet Mars 28, 2011 Har litt for mye slakke i rattet på min e34 525 1990mod. Mener at d går ann å justere bort litt uten at d blir noe galt med styringa. Står en skrue opp på servoen. Tror d er 17mm mutter og en umbrako i midten. Er d bare å prøve å stramme litt på den?
Tom K Skrevet Mars 28, 2011 Skrevet Mars 28, 2011 Du kan stramme litt ja, men prøv deg fram forsiktig så ikke du strammer for mye.
SST Skrevet Mars 28, 2011 Skrevet Mars 28, 2011 Ellers er det også andre ting som kan forårsake slakk i styring på E34. Hvordan er tilstand på foringer i casterstag? Parallellstag er også vanlig "feil" på disse.
KalMar Skrevet Mars 28, 2011 Skrevet Mars 28, 2011 Her har du en bra link http://www.bmwe34.net/E34main/Maintenan ... ng_box.htm
prohognes Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Skrevet Mars 28, 2011 Alt skal være bra men skal sjå over d du skrev. Skal bytte ut kasterstag foringene uansett til gsp sine. De er rå!
prohognes Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Skrevet Mars 28, 2011 Alt skal være bra men skal sjå over d du skrev.Skal bytte ut kasterstag foringene uansett til gsp sine. De er rå! Var en som sa til meg en gang at jeg skulle juster på den 10mm mutteren med unbrako i midten også. Den som står på fram siden av styre snekka. Mot fronten av bilen. Noen som vet om dette er riktig og eventuelt hvis ikke jeg skal gjøre d, hva er den til?
bmw120d Skrevet Mars 29, 2011 Skrevet Mars 29, 2011 tror det er endebegrensings ventil. tror ikke du bør røre den noe:P kan være utslitt snekke se litt på oljen er den ok så tror jeg kænsj du må bytte snekke;) er ikke sikker på om du kan justere den noe:)
prohognes Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Skrevet Mars 29, 2011 tror det er endebegrensings ventil. tror ikke du bør røre den noe:P kan være utslitt snekkese litt på oljen er den ok så tror jeg kænsj du må bytte snekke;) er ikke sikker på om du kan justere den noe:) Takk for svar. Justerte litt på den 17mm muttern med unbrako i midten. Da ble den meget bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå