Gå til innhold

Overhaling Automatkasse E39

Styletech
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som vet om noen i Trondheims-området som overhaler automatkasser?

Vet det er en på Tiller som er flink, men vet ikke hva han heter. Han er ikke så lett tilgjengelig :)

Blir ikke aktuellt og la GS eller Strandveien overhaler den. Koster mer en bilen er verdt.

Finner ikke noen byttekasse som passer heller. Makan til vanskelig opplegg. Finner jeg ikke noen som overhaler eller en byttekasse så blir det ett salg av bilen eller på huggern...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør med amcar, det er en som skal hete Sverre ? Han drev nede på Dora tidliggere så ble han med på dekkbutikken ved biltema (dekklagret), men har forsvunnet derfra også. Han er flink! :D

Ellers får du søke i sverige og få sendt til Åre for noen kroner

http://www.bildelsbasen.se/

Frakt i Sverige er ikke så dyrt som en trur og en svipptur til Åre og putt den i bilen og kjør hjem om kvelden etter t..... har gått hjem :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i Tromsø har du en kar som heter Ståle kanck.

han er vel en av de bedre på overhaling av automat kasser i Norge. Ikke dyr heller. har akkurat hatt en e34 535i med havarert kasse, han brukte 2 dager på kassen og jeg betalte 5000 ink deler og arbeid.

Ståle Kanck

Sommerfeldts gate 62, 9009 Tromsø

77 68 30 29

911 82 360

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i Tromsø har du en kar som heter Ståle kanck.

han er vel en av de bedre på overhaling av automat kasser i Norge. Ikke dyr heller. har akkurat hatt en e34 535i med havarert kasse, han brukte 2 dager på kassen og jeg betalte 5000 ink deler og arbeid.

Ståle Kanck

Sommerfeldts gate 62, 9009 Tromsø

77 68 30 29

911 82 360

Der har vi ett godt tips!! Skal ringe han i morgen og høre! :) Takk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør med amcar, det er en som skal hete Sverre ? Han drev nede på Dora tidliggere så ble han med på dekkbutikken ved biltema (dekklagret), men har forsvunnet derfra også. Han er flink! :D

Ellers får du søke i sverige og få sendt til Åre for noen kroner

http://www.bildelsbasen.se/

Frakt i Sverige er ikke så dyrt som en trur og en svipptur til Åre og putt den i bilen og kjør hjem om kvelden etter t..... har gått hjem :D

Sverre ja, husker han fra den tiden på Dora. Ble ikke dekklageret kjøpt opp av dekk1?

Når jeg tenker meg om så vet jeg hvor Sverre og "typen" bor. Har vært og gjort noe rørleggerarbeid der :) Det var også ett utrolig godt tips!! Skal se om jeg finner igjen adressen så jeg får ett telefonnummer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...