Idrivebmw Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Hei. Kan noen være så snill å fortelle meg hva slags materialle orginal mtech1 er? Skal fikse opp et sett seg har og lyst til å få tak i riktig lim. Har søkt litt men fant ikke no info. Kan gjerne komme med anbefalinger til hva jeg kan kjøpe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Hei, jeg holder på med det samme nå. 2 komponents plastreperasjonslim fra 3M er det BMW bruker. Kontakt noen som forhandler 3M produkter, så vet de kjapt hvilken lim du snakker om. Du må også kjøpe Polyolefin Adhesion Promoter for at den skal hefte. Skal du bygge opp igjen litt plast må du også kjøpe en type papir, men dette vet nok de som forhandler produktet også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Idrivebmw Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2011 Det er knallbra! Takk for det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 rølp Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 eller den litt pinglette metoden.. sende bort til verksted som driver med plastsveising :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 eller den litt pinglette metoden.. sende bort til verksted som driver med plastsveising :s Det kan ikke plastsveises. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PM.Hagadøkken Skrevet April 8, 2011 Share Skrevet April 8, 2011 Stemmer det, det må limes. Jeg sendte bort min frontfanger til Multibil AS, der limte de den, og la inn innlegg for å få den sterkere der skadene var. Fangeren ble tipp topp, men det kostet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå