Gå til innhold

E36 coupe selges!

MasterNik
 Share

Anbefalte innlegg

Hei :)

Bmw e36 coupe selges. Bilen er billig i drift og god å kjøre. Årsavgift for 2011 er betalt og inkludert!!

Kjøpte bilen i januar og har ikke kjørt den mye i mitt eie. Kjøpte bilen i tro om at den var i god stand men har hatt diverse feil og mangler som har blitt utbredet i mitt eie. Det har blitt byttet et rør i kjølesystemet samt bunnpanne. Har også fått oljeskift (castrole olje) samt olje og luftfiler er byttet. Har kjøpt inn boch tennplugger som ikke er byttet, følger selvfølgelig med!

Ny baklykter samt hvite blinklys framme og på siden for et bedre utsende. Disse nettopp montert. Har også byttet til nyere type skiltplater, igjen for et finere utsende. Kjørelys, langlys og tåkelys har fått "xenon"-look pærer, som lyser hvit/blått lys i stede for det standar gule lyset. Feilkobling på venstere kjørelys så lyser ikke, da kontakten for tåkelyset løsnet.

På bilen står det fine vinterfelger med dekk som ble kjøpt før årets sesong og bærer ikke preg av noe form for slitasje. Også fine sommerfelger følger med bilen! Bilen har et fint utsende og skiller seg ut. En flott ungdomsbil!!!

Forige eier skal ha gått over og tatt all rusten på bilen og bilen var sagt å være rustfri ved kjøp. Kan meddele at det finnes et lite steinsprut som har fått rust på seg, samt et rusthull på venstre forskjerm (se bilde) resten av rusten har blitt tatt av forige eier uten at jeg kan garantere for noe av arbeidet som har blitt gjort der.

Har sjøl ikke kjørt bilen så alt for mye da det har oppstått problemer som har måttet utbredes. Pga manglende tid har bilen blitt stående litt under reprasjoner. Slet med fjusking og lugging under kjøring, men etter at jeg oppdaget at ene luftslangen satt løst og fikk festet denne har jeg ikke merket noe til dette i det heletatt.

Kan ikke garantere for motor eller bilen stand da jeg ikke har kjørt mer en noen små hundre kilometer med den. Starter alltid! En veldig fin bruks bil :)

Problemet med den nå er at ene sylinderen ikke går [-X har ikke orket å undersøke dette, kan vær så enkelt som dårlig plugg eller tenningsproblem til noe mer omfatende for alt jeg vet.

Selges da jeg kun bruker bil til og fra jobb, ønsker derfor en billigere bil da studentøkonomien ikke strekker til! En flott bil med mye potensiale som jeg gjerne skulle fortsatt arbeide mot å få den i perfekt stand! Men ikke mye som skal til før du har en kjempebil til sommeren.

EU-godkjent til 2012, ÅRSAVGIFT BETALT!!

Selges rimelig innen en kort periode. Om ingen interiserte melder seg, fikses den å legges ut igjen i løp av april i god stand :)

Har du spørsmål? Ta kontakt så skal jeg svare så godt jeg kan!

Selges som den står med forbehold om feil i annonsen. Grunnet kort eie kan jeg heller ikke garantere eventuelle feil som skulle oppstå i ettertid. Men har prøvd og vært ærlig i annonsen å opplyst om alt jeg vet om bilen da jeg ikke ønsker å framstå som useriøs :)

Kan nås på personlig melding her eller på 99405236.

Salgsform Bruktbil til salgs

Kilometer ca. 251000

Årsmodell 1994

Karosseri Coupe

Avgiftsklasse Personbil

Sylindervolum 1.6

Effekt 102 hk

Drivstoff Bensin

Girkasse Manuell

Hjuldrift Bakhjulsdrift

Farge Blå

Antall seter 5

Reg. nr. BN72164

x9026v0zubergnh8x2b9.jpg

hcbcgdvfnpba9x3nc66p.jpg

vpkcuaszpu9dx6qy7iwd.jpg

1hyjw22un40twn9ramnz.jpg

k514c9q49ul5xqam3zd9.jpg

rpe1tkg83567d5ncrtgo.jpg

8c8mhgabqwaaf4hfnwk6.jpg

p0zxudg52x64t22uk9sh.jpg

x7qrhsegtjyy91s3lxxh.jpg

2z4uy33y6c5fgg4ewgxb.jpg

sudsu7irw3sut5tdgaql.jpg

so97d59rwfzzo7prwu1d.jpg

Kom med seriøse bud på bilen. Ønsker ikke å selge med for stort tap da jeg da heller velger og få den fikset før salg :)

Mvh

Nikolas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...