Dannyauto Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Heisann. Lurer på om noen har vært borti samme problem som meg... Når jeg kjører og spiller musikk i bilen, så kutter lyden helt. Så slår jeg av og på og da "Kan" den komme tilbake. Men tror det er hver gang jeg kommer i ugjevn vei/homper. Kan det ha noe med at CD veksler, forsterker osv ligger litt for løst i bagasjerom? Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enverl Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Hadde akkuratt samme symptomer på min forrige E39. Hver gang jeg var borti radioenheten så kom lyden tilbake. Men jeg solgte bilen og sendte en ny (brukt) radioenhet til nye eieren etter salg. I med at jeg ikke har hørt mer fra han så tror jeg det er i orden. Det er og en sykdom på disse bilene. Jeg kjøpte fra en kar i Lyngdal som selger med 1 års garanti til en grei pris ( GS ville ha ca 10.000 for ny og 3500 for brukt med 3 mnd. garanti). Lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dannyauto Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2011 Har fortsatt dette problemet. Lyden kutter av og til og noen ganger ikke. Noen som kan gi flere svar/løsninger? Bump BMW 523IA 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå