alvenbjarne Skrevet Mars 29, 2011 Skrevet Mars 29, 2011 Hei alle! Jeg ville bare legge inn en liten tråd angående webasto "prosjektet" mitt. Grunnen til det er at jeg sleit med å finne info om hvorfor webastoen på min bil ikke virket som den skulle, så da tenkte jeg at kanskje det fantes flere med samme problem som meg. Bilen min, en 2000mod 520iAT er utstyr med "cold climate package" altså Webasto. Problemet med den var at den skrudde seg av etter et par minutter, og gav derfor ingen effekt. Etter litt feilsøking fant jeg ut at det var vannpumpen som hadde tatt kvelden, sannsynligvis pga lite bruk. Dette førte igjen til at enheten ble overopphetet og skrudde seg av. Nå har jeg klart å skifte vannpumpen, så nå virker den som bare det Den var relativt lett å bytte, og ny pumpe kostet meg 800,- på ebay, originaldel. Enheten befinner seg forøvrig bak innerskjermen ved venstre framhjul. Man skal kunne høre to suselyder når den starter, en vifte som suger luft, og en vannpumpe. Dersom du ikke hører vannpumpen så har du nok samme problem som jeg hadde. Erik
Azeton Skrevet Mars 29, 2011 Skrevet Mars 29, 2011 Det er snakk om thermo top z/c? Har en slik enhet til salgs for 1000,-!
alvenbjarne Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Skrevet Mars 29, 2011 Det er snakk om thermo top z/c? Har en slik enhet til salgs for 1000,-! Det er det:) Det var sykt billig hvis den er i stand:) Koster jo 12laken for ny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå