NiclasJønholt Skrevet Mars 29, 2011 Skrevet Mars 29, 2011 Hei, må til og bytte bunnpanne på e30'en min, noen som har gjort dette før ? på samme motor og bil ? noen som vet hvor mye jeg må heve motoren for og komme til ? takk
Jørgen Lie Skrevet Mars 29, 2011 Skrevet Mars 29, 2011 Uten å si det med 100% sikkerhet, så tror jeg kanskje du slipper å heve motor. Mener vi bytta bunnpanne på en E30 for en del år siden, uten å gjøre dette. Om ikke så er det å løfte den bare litt. Er ikke snakk om mye rart for å gå klar travers foran Lykke til !
SSM Skrevet Mars 30, 2011 Skrevet Mars 30, 2011 Jeg gjorde dette på min for et par måneder siden. -Ta av luftfilterboksen -Skru av alle skruene du kommer til uten å løfte motoren -Løstne motorfestene under -Løft motoren så høyt som den går -Skru ut resten av skruene -Ta ut bunnpanna Det er faktisk veldig enkelt. Får godt plass til å ta den ut når du løfte opp motoren, klarer ikke å ta den ut uten å gjøre det. Jeg brukte Biltema kranen til det. Er det hull i bunnpanna di kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå