leif harald Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Noen som vet hvem som eier en sort e30m3 fra karmøy med gullfelger? Fikk en tlf fra en kompiss at den sto krasja nå langs veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Mener den holder hus i Kopervik, har snakka med karen men husker ikke navnet hans. Mye skada eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2011 Ok, ikke på bimmers han? Kan stemme det var en fra kopervik ja. Var på austresiden det skjedde :/ s14 som står i eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Tror ikke han er innpå her, er dama til brodern som kjenner han. Er s14 ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Når jeg leste E30m3 og Karmøy var jeg sikker på det var min m3 synd uansett såklart, bilder ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 naaaaiii.. har han smellt den nå? faen o. var vell ferdig med motoren i for han tror jeg (vanlig s14 sugemotor, bare overhalt).. vet hva han heter, men gidder ikke å legge ut navn... var ganske strøken da jeg så den før vinteren på slutten av året i fjor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Da gjorde plutselig verdien på de gjenværende enda et hopp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2011 Bilen er jo til og redde da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Da gjorde plutselig verdien på de gjenværende enda et hopp. Sjelden det er en ekte E30M3 til salgs nå, ligger to stk på Finn nå som er sveisa 316 og 320. En med S38 og en med S50. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 en kompis av meg såg den tidligere idag med bulket panser.. så er ikke sikkert det er så alvorlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2011 Eg vettikje, kompiss som rinkte mg å sa den sto i grøfta med most front :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 å hekkan! Skamrå denna her, får piskada meg håpa den øvelevte krasje!=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 hmm.. kansje han såg an før d smalt då hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå