Mr. E36 Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 må bytte en del foringer på min e 36 tengte dermed å bytte til polytan foringer noen av stedene noen som vet hvor jeg kan få tak i dette? får man forsterket gummi kobling mellom girkassen og mellomaksling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Kan levere deg Powerflex foringer til denne bilen. List opp hvilke foringer du trenger så skal jeg gi deg et tilbud på disse. Har ikke forsterket mellom girkasse og mellomaksling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianly Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Skulla gjort de samme med foringene i forstilling hvor er det billigst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Skulla gjort de samme med foringene i forstilling hvor er det billigst Skal ikke si hvor det er billigst og dyrest. Hvis du lister opp foringene du trenger her eller sender meg en PM skal du få et tilbud på de foringene du trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianly Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Stabstag 23.5mm Bærearms foring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Stabstag 23.5mm Bærearms foring Gir en ekstra god rabatt ut denne uken på Powerflex foringer. Rabatten er 15% i stedet for den vanlige på 10% Stabstag 375-15%=319,- Finnes i 23mm, 24mm, 25mm. Bakre bærebroforing vanlig 500-15%=425,- Bakre bærebroforing eksentrisk 625-15%=531,- Frakt kommer i tillegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå