Matz Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Som tittel sier selger jeg venste forskjerm til en E36 Sedan. Denne er bare grunnet med svart primer. Selger også et sett med motorikken til elektriske vinduer (bare to, til rutene foran). Har ikke peiling på hva noe slikt er verdt, da det er en stund siden jeg kjøpte det og ikke husker noe særlig til pris, så er bare å slenge ut bud. Kan vel forsåvidt sendes om nødvendig, men hentes helst i Østfold-området. Selges fordi BMW'n er skrotet og ny bil er kjøpt. Mvh, Matz. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 kopi eller original skjerm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matz Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2011 Rimelig sikker på den er original, kjøpte den brukt selv, så har dessverre ingen garanti, men han jeg kjøpte den av sa han hadde hatt den på bilen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 regner med den er strøken ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matz Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2011 Har faktisk hatt den liggendes under senga ganske lenge nå, uten å se på den. Ved nærmere titt ser jeg at det er litt rust på den, ikke veldig mye. Ville være veldig enkelt å pusse ned, men der kommer tid inn i bildet igjen. Ser du bor i Bergen. Har en onkel som driver å kjører frem og tilbake der innimellom. Om du er interessert kan jeg sikkert høre med han om han orker å frakte den oppover i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Litt rust ja? Hm, får se. Trenger egentlig høyre skjerm da, ser min venstre skjerm er i mye bedre stand. Får se det an Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matz Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2011 Gjør det Har forsåvidt ikke veldig hastverk, men hadde vært kjekt å bli kvitt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matz Skrevet April 7, 2011 Forfatter Share Skrevet April 7, 2011 Bump. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matz Skrevet April 26, 2011 Forfatter Share Skrevet April 26, 2011 Bump. Skjermen selges nå for 250, el. vindusheisene for 500. Hentes i Sarpsborg, Østfold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matz Skrevet April 27, 2011 Forfatter Share Skrevet April 27, 2011 Bump igjen. Nå er jeg lei av å ha det liggenes. Skjermen blir kastet til fredag om ingen henter den, vindusheisene legger jeg nå til 250 for å bli kvitt de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnorekno Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 Han onkelen din kjører ikke mot hamardistriktet innimellom da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matz Skrevet April 30, 2011 Forfatter Share Skrevet April 30, 2011 Tror ikke det. Siste sjanse nå, om ingen viser interesse før 12 idag kastes det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå